کد خبر : 2074352 | 13 مهر 1403 ساعت 18:49 | 8.7K بازدید | 14 دیدگاه

راتکلیف تایید کرد: تکلیف تن‌هاخ باید روشن شود

سر جیم راتکلیف تایید کرد که تصمیمات مهمی باید درباره آینده اریک تن‌هاخ گرفته شود.

راتکلیف تایید کرد: تکلیف تن‌هاخ باید روشن شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی پورتو به میدان رفت و در حالی که با دو گل از حریف پیش بود، سه گل دریافت کرد تا در آستانه شکست قرار بگیرد، اما گل لحظه آخری هری مگوایر این تیم را از یک باخت دیگر نجات داد.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این مدعی شده بودند که بازی برابر پورتو در لیگ اروپا و دیدار با استون ویلا در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آخرین فرصت برای تن‌هاخ هستند که بتواند شرایط را برای تیمش تغییر دهد و همچنان روی نیمکت شیاطین سرخ حضور داشته باشد، اما یکی از این دو فرصت از دست رفت.

بسیاری از هواداران یونایتد معتقد هستند که این مربی هلندی باید هرچه زودتر از سمتش در این تیم اخراج شود تا یک مربی بهتر بتواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد و آنها را از این بحران خارج کند و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه هم قصد دارند به صورت جدی در این باره تصمیم‌گیری کنند.

راتکلیف در گفتگو با بی‌بی‌سی اسپورت در این باره اظهار داشت: «من اریک را دوست دارم و فکر می‌کنم که مربی خوبی است، اما در نهایت تصمیم‌گیری درباره ادامه حضور او برعهده من نیست. مدیران باید در این باره تصمیم بگیرند. حالا آنها باید شرایط را به صورت کامل ارزیابی کنند و تصمیمات مهمی در این باره بگیرند.»

2090267

دیدگاه‌ها