کد خبر : 2074350 | 13 مهر 1403 ساعت 18:46 | 8.3K بازدید | 23 دیدگاه

پاسخ قاطع به بارسا: تیم ملی یامال را مصدوم نمی‌کند!

لوئیس دلافوئنته می‌گوید بازی در تیم ملی اسپانیا باعث مصدومیت لامین یامال نخواهد شد.

پاسخ قاطع به بارسا: تیم ملی یامال را مصدوم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، یامال ستاره بی‌چون و چرای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در یک سال اخیر بوده و عملکرد درخشانی که در ترکیب هر دو تیم به نمایش گذاشته باعث شده است که مربیان این دو تیم علاقه زیادی به استفاده از او در ترکیب اصلی تیم‌شان داشته باشند تا از شانس پیروزی بیشتری برخوردار باشند.

همین اتفاق نگرانی بسیاری را برای نزدیکان این ستاره جوان و همچنین کادر فنی و پزشکی تیم ملی اسپانیا و خصوصا بارسلونا به وجود آورده است، چرا که هیچ یک از آنها دوست ندارند که این بازیکن به مصدومیتی دچار شود که کار را در ادامه فصل برایشان دشوار کند و فشارها روی این تیم را افزایش دهد.

همین موضوع باعث شد که صحبت‌های بسیاری در چند روز گذشته در این باره مطرح شود که بهتر است این بازیکن در دو دیدار پیش روی تیم ملی اسپانیا در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا دقایق کمتری به میدان برود، اما دلافوئنته از مطرح کردن چنین اظهاراتی راضی نیست.

2054168

سرمربی تیم ملی اسپانیا در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «فیفا تحقیقاتی را روی ۴۰ تیم ملی در طول ۱۲ سال انجام داده است که نشان می‌دهد تیم ملی تنها مسئول ۳.۵ درصد از دقایقی است که یک بازیکن در طول سال انجام می‌دهند و ممکن است فشاری به او وارد کند. بازی برای تیم ملی هیچکس را مصدوم نمی‌کند!»

دیدگاه‌ها