کد خبر : 2074342 | 13 مهر 1403 ساعت 19:48 | 2.3K بازدید | 6 دیدگاه

بازی خوب شاگردان نویدکیا تحت تاثیر پنالتی:

مس 0 - 1 شمس آذر: محرم حمله کرد، دقیقی برنده شد

شمس آذر قزوین اولین برد فصل را مقابل مس رفسنجان رقم زد.

مس 0 - 1 شمس آذر: محرم حمله کرد، دقیقی برنده شد

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و شمس آذر قزوین در یک دیدار جذاب و پرموقعیت با برتری یک بر صفر شمس آذر قزوین به پایان رسید و اولین پیروزی فصل برای سعید دقیقی در یک دیدار خارج از خانه به دست آمد.

ویدئو: 354902

مس رفسنجان در نیمه نخست مسابقه عملکرد فوق‌العاده‌‌ای داشت و چندین موقعیت خوب گلزنی روی دروازه شمس آذر ایجاد کردند که واکنش های خوب رضایی و بی دقتی بازیکنان مانع گلزنی مس رفسنجان شد، آنها نمایش خوبی داشتند و توپ و میدان را در اختیار داشتند.

در نیمه دوم بازی برابر شد و دو تیم موقعیت های برابری داشتند، اما نقطه عطف این مسابقه خطای پنالتی بود که به سود شمس آذر اعلام شد و آزادمنش با خودنسردی خاصی این توپ را به گل تبدیل کرد.

در ادامه مسابقه تلاش‌های مس رفسنجان چندان جدی نبود و آنها نتوانستند تک گل دریافتی را جبران کنند تا سومین شکست فصل و دومین باخت خارج از خانه آنها در دیداری که حق آنها باخت نبود رقم خورد.


لیگ برتر ایران | هفته: 7 | 13 مهر 1403 ساعت18:00 | ورزشگاه شهدای مس
داور: محمدرضا تارخ کمک ها: بهمن عبداللهی، امین قدیری و سیدحسین حسینی ناظر: یداله جهانبازی


مس رفسنجانترکیب مس رفسنجان:
حامد لک - مجید نصیری - محمدرضا مهدی زاده - کوفی شولز(83-میثم تیموری) - فرشید باقری - بهنام برزای - امیرحسین جولانی - حسن جعفری(76-فرشید اسماعیلی) - محمد علی‌نژاد(83-محمد علی نژاد) - سباستین اسپاهیو(1+90-رونی اوا) - عیسی مرادی
سرمربی: محرم نویدکیا

شمس آذرترکیب شمس آذر قزوین:
محمدامین رضایی - محمدحسین رفیعی - ایمان اکبری - امیرمحمد پناهی - هومن ربیع زاده - محمد جواد آزاده - امیرمحمد نسایی - میلاد فخرالدینی(82-علی وزیری پناه) - صادق البوصبیح - علی آزادمنش - مجتبی فخریان(82-نوید کومار)


توپ گلشرح گل:

دقیقه 56 - علی آزادمنش ( مس رفسنجان 0 - 1 شمس آذر ) : برخلاف روند مسابقه، علی آزادمنش از روی نقطه پنالتی دروازه حامد را لک را باز کرد.

ویدئو: 354889

کرنومترلحظات حساس:

دقیقه 4: سپاستین اسپاهیو با ضربه تماشایی از فاصله دور دروازه شمس آذر را تهدید کرد و رضایی به سختی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 12: ارسال مستقیم آزادمنش به شکلی خطرناک از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه 14: چرخش و ضربه عیسی مرادی در اختیار رضایی قرار گرفت.

دقیقه 16: حرکت عرضی و ضربه خوب علی‌نژاد را رضایی با واکنشی سریع در آغوش کشید.

دقیقه 20: بازهم حرکت خوب بازیکنان مس رفسنجان با کار ترکیبی علی نژاد و باقری یک موقعیت خوب ایجاد کردند که مدافعان شمس آذر توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 32: شوت‌های سنگین اسپاهیو محمدامین رضایی را به دردسر انداخته و در دومین صحنه بازهم در دو ضرب و به سختی توپ را مهار کرد.

دقیقه 62: برخورد شدیدی بین محمدامین رضایی و علی نژاد شکل گرفت که داور خطا روی دروازه بان را اعلام کرد و این در حالی است که مسی ها اعتراض داشتند که باید پنالتی اعلام شود.

دقیقه 83: فشار بازیکنان مس رفسنجان با اشتباه مدافعان شمس آذر همراه شد و در شلوغی محوطه جریمه توپ بعد از چند رفت و برگشت دفع شد.

دقیقه 93: حرکت خوب عرفان شهریاری با ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی به بیرون رفت، بازیکنان مس اعتقاد داشتند که این صحنه باید پنالتی اعلام شود.

دقیقه 90+7: حامد لک با واکنشی تماشایی اجازه نداد تا فاصله به دوگل برسد.


کارت زردکارت های زرد:

شمس اذر:محمدحسین رفیعی(36)-هومن ربیع زاده(75)-علی ازادمنش(85)-نوید کومار(89)


بولت پرسپولیسحواشی:

* مس رفسنجان در 30 دقیقه ابتدایی فشار زیادی روی دروازه شمس آذر قزوین ایجاد کرد و تیم برتر میدان است.

* میلاد فخرالدینی در زمان تعویض با مصدومیت و لنگ لنگان زمین را ترک کرد.

دیدگاه‌ها