کد خبر : 2074339 | 13 مهر 1403 ساعت 17:58 | 17.9K بازدید | 58 دیدگاه

حمله به کین: ارزش ۱۰۰ میلیون یورو را نداشت!

دیتمار هامان معتقد است که هری کین هنوز نشان نداده که ارزش پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو برای خریدش را داشته است.

حمله به کین: ارزش ۱۰۰ میلیون یورو را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته پس از چندین سال حضور در تاتنهام از این باشگاه جدا شد و با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست تا حضور در فوتبال آلمان را هم تجربه کند و امیدوار بود که با این تیم به طلسم ناکامی‌اش در فتح جام پایان دهد.

این ستاره انگلیسی عملکرد بسیار درخشانی در ترکیب بایرن در فصل گذشته داشت، اما شرایط به شکلی پیش رفت که آنها نتوانستند در هیچ یک از رقابت‌هایی که در آنها حضور داشتند به قهرمانی برسند تا طلسم این بازیکن همچنان ادامه داشته باشد و انتقادهایی از عملکرد این بازیکن در دیدارهای مهم و بزرگ برای بایرن مطرح شود.

حالا هامان هم که پیش از این بارها از عملکرد بایرن و بازیکنانش انتقاد کرده به جمع منتقدان از این بازیکن اضافه شده است. او در گفتگو با اسکای اسپورت آلمان اظهار داشت: «من پس از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در تابستان گفته بودم که هری کین همچنان باید ثابت کند که ارزش ۱۰۰ میلیون یورو را داشت، حتی با این که فصل گذشته توانست بیشتر از ۳۰ گل به ثمر برساند.

2089953

بایرن این بازیکن را نخرید تا برابر تیمی مانند دارمشتات هت‌تریک کند. این بازیکن به این باشگاه پیوست تا برابر تیم‌هایی مانند بایرلورکوزن و استون ویلا گل بزند و بتواند تیمش را در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پیروز کند. او هنوز هم موفق به انجام چنین کاری نشده است. من درباره این که او فوق ستاره این تیم باشد تردید بسیاری دارم.»

دیدگاه‌ها