کد خبر : 2074335 | 13 مهر 1403 ساعت 17:41 | 8.7K بازدید | 9 دیدگاه

پیام عجیب لوکاکو به بلژیک: تا ۲۰۲۵ خداحافظ!

روملو لوکاکو به مسئولان فوتبال بلژیک اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۵ برای این تیم به میدان نخواهد رفت.

پیام عجیب لوکاکو به بلژیک: تا ۲۰۲۵ خداحافظ!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو در چند سال اخیر یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا بوده و جا به جا شدنش بین تیم‌های بزرگ ایتالیایی باعث شده است که حواشی بسیاری برای این بازیکن به وجود بیاید و حالا او بار دیگر تحت هدایت آنتونیو کونته اما این بار با پیراهن ناپولی به میدان می‌رود.

عدم حضور او در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بلژیک از سوی تدسکو برای وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر و دو دیداری که این تیم برابر تیم ملی ایتالیا و تیم ملی فرانسه در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در پیش دارد باعث شده بود که شایعاتی درباره احتمال درگیری او با سرمربی این تیم به وجود بیاید.

اما حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که این ستاره بلژیکی تصمیم گرفته است تا سال ۲۰۲۵ برای تیم ملی کشورش به میدان نرود، چون مایل است که تمام تمرکزش را روی بازی برای ناپولی بگذارد و بتواند بار دیگر به دوران اوجش برگردد و به ستاره درخشان این تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا تبدیل شود.

2056176

گفته می‌شود که لوکاکو تماس‌هایی با مدیران فدراسیون فوتبال بلژیک داشته و به آنها اعلام کرده است که تا پایان سال جاری میلادی در اردوی این تیم حاضر نخواهد شد و دعوت نشدن او به تیم ملی این کشور هم توافقی از پیش انجام شده بین این دو طرف بوده است.

دیدگاه‌ها