کد خبر : 2074331 | 13 مهر 1403 ساعت 17:32 | 5.4K بازدید | 10 دیدگاه

نوری شاهین: در کار ناگلزمان دخالت نمی‌کنم!

نوری شاهین، سرمربی دورتموند، می‌گوید دلیل عدم دعوت دو ستاره تیمش به تیم ملی آلمان در حیطه وظایف او نیست.

نوری شاهین: در کار ناگلزمان دخالت نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند بعد از برتری‌ پرگل ۷-۱ مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان، فردا شب در هفته ششم بوندسلیگا میهمان یونیون برلین است و هواداران این تیم امیدوار به تداوم روند خوب شاگردان نوری شاهین هستند.

سرمربی زنبورها در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "بازی آسانی در بوندسلیگا وجود ندارد و باید با تمام توان مقابل یونیون برلین حاضر شویم.

راستش را بخواهید از این بابت خیلی خوشحالم که بعد از پشت سر گذاشتن بازی‌های فشرده، این فرصت را داریم تا دو سه روز تمرینات را تعطیل کنیم و به استراحت بپردازیم."

سرمربی دورتموند ضمن تمجید دوباره از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل سلتیک گفت: "جا دارد از امره جان و یولیان برانت دوباره تشکر کنم. امره باز هم به روزهای خوب برگشته و برانت نیز در فرم خیلی خوبی قرار دارد. آن‌ها تقریبا دو بازیکن غیرقابل جانشین ما هستند."

2064425

در همین حین،‌ خبرنگاری در خصوص دلیل عدم دعوت این دو بازیکن به تیم ملی آلمان پرسید و شاهین پاسخ داد: "من نمی‌توانم در کار مربی تیم ملی دخالت کنم. سرمربی مسئول اصلی حوزه فنی یک تیم است و وقتی ترجیح داده بازیکنی را دعوت نکند حتما دلیلی داشته است. امیدوارم آنها در اردوهای بعدی حضور داشته باشند."

شاهین در خصوص وضعیت مصدومیت دو ستاره تیمش؛ یعنی یولیان دورانویل و کریم آدیمی که در جریان بازی مقابل سلتیک دچار مصدومیت شدند اضافه کرد: "از بابت مصدومیت این دو بازیکن خیلی ناراحت شدم. با این حال فکر می‌کنم آنها را بعد از بازی‌های ملی نوامبر در اختیار داشته باشیم. امیدوارم که روند بهبودی‌شان به خوبی پیش برود و هرچه زود تر برگردند.

همچنین باید در خصوص دیگر بازیکنان مصدوم بگویم که جیووانی رینا هم فعلا در دسترس نخواهد بود، چرا که در مراحل بازپروری خود بعد از مصدومیت از ناحیه ران قرار دارد. تنها خبر خوب در خصوص غایبان این است که دانیل مالن ممکن است در بازی فردا مقابل یونیون در لیست قرار بگیرد."

دیدگاه‌ها