کد خبر : 2074322 | 13 مهر 1403 ساعت 16:57 | 14.5K بازدید | 30 دیدگاه

ضربه بزرگ به آلمان: موسیالا خط خورد!

جمال موسیالا به دلیل آسیب‌دیدگی قادر به همراهی تیم ملی آلمان در دیدارهای پیش‌رو نیست.

ضربه بزرگ به آلمان: موسیالا خط خورد!

به گزارش "ورزش سه"، فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آلمان از سوی یولیان ناگلزمان برای وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر و دو بازی این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‎‌های اروپا برابر تیم ملی بوسنی و تیم ملی هلند روز پنجشنبه اعلام شد و نام موسیالا هم در این فهرست به چشم می‌خورد.

اما دقایقی پیش به صورت رسمی اعلام شد که این ستاره جوان بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی کشورش در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر نخواهد بود و جیمی لولینگ به عنوان جانشین او به این فهرست اضافه شده و قرار است در اردوی تیم ملی آلمان حضور داشته باشد.

2090271

روزنامه بیلد خبر داده است که این بازیکن از مصدومیت جدی رنج نمی‌برد، اما احساس دردی که دارد باعث شده است که مدیران بایرن و مسئولان تیم ملی آلمان به این نتیجه برسند که بهتر است ریسکی انجام نشود و او در این مدت فرصتی برای استراحت بیشتر و طی کردن روند کامل درمانش داشته باشد.

گفته می‌شود که احساس درد موسیالا از ناحیه عضلات ران پایش است و استراحت و اقدامات پیشگیرانه شرایط را برای او به شکل قابل توجهی بهبود خواهد بخشید. او پس از بازی برابر بایرلورکوزن احساس درد داشت، اما به احتمال زیاد پس از وقفه دیدارهای ملی بدون هیچ مشکلی در ترکیب بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها