کد خبر : 2074319 | 13 مهر 1403 ساعت 16:50 | 14.1K بازدید | 46 دیدگاه

نگرانی رئال: والورده با این وضع مصدوم می‌شود

فدریکو والورده در این فصل در اکثر دقایق دیدارهای رئال مادرید در زمین حضور داشته و نگرانی از مصدومیت او افزایش پیدا کرده است.

نگرانی رئال: والورده با این وضع مصدوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال بیشتر از چیزی که تصور می‌شد روی خط میانی رئال مادرید تاثیر گذاشته و بسیاری از ستاره‌های این تیم در تلاش هستند تا هر طور شده است بتوانند جای خالی این بازیکن را در زمین پر کنند و بتوانند هرچه زودتر وضعیت را برای آنها بهبود ببخشند.

والورده یکی از بازیکنانی است که در چند سال اخیر عملکرد بسیار خوب و درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشته و توانسته است خودش را به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی این تیم معرفی کند که غیبتش در ترکیب رئال شرایط را برای دیگر بازیکنان و همچنین کارلو آنچلوتی بسیار دشوار می‌کند.

2089053

او در این فصل هم یکی از بهترین بازیکنان رئال بوده که تاثیر بسیاری روی شیوه و سبک بازی این تیم داشته و همین موضوع باعث شده است که آنچلوتی به فکر دست زدن به جایگاه او در دیدارهای مختلف در رقابت‌های لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا نباشد و حالا همین موضوع نگرانی‎‌های بسیاری را به وجود آورده است.

سایت اسپانیایی رلوو مدعی شده است که منابع بسیاری از نزدیکان به والورده و همچنین مدیران رئال معتقد هستند که ادامه این روند ممکن است به ضرر این بازیکن تمام شود و افزایش دقایق حضور او در زمین بدون داشتن استراحت درست و کافی در تیم ملی و رئال مادرید احتمال مصدومیت او را افزایش خواهد داد، اتفاقی که ضربه بزرگی برای رئال خواهد بود و آنها باید هرچه زودتر فکری به حال بهبود این وضعیت کنند.

دیدگاه‌ها