کد خبر : 2074312 | 13 مهر 1403 ساعت 15:54 | 22K بازدید | 40 دیدگاه

روی دیگر لئو: مسی بامزه‌ترین ستاره ماست!

بنجامین کرماسکی صحبت‌های جالبی را درباره رفتار لیونل مسی با بازیکنان اینترمیامی مطرح کرده است.

روی دیگر لئو: مسی بامزه‌ترین ستاره ماست!

به گزارش "ورزش سه"، مسی از زمان حضورش در اینترمیامی توانسته است به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شود و آماری خیره‌کننده و باورنکردنی را به ثبت رسانده که باعث شده است بیش از پیش در بین مردم آمریکا محبوب شود و بسیاری برای تماشای بازی او راهی ورزشگاه شوند.

این بازیکن در طول این مدت بارها به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبوده اما همیشه سعی کرده است در کنار بازیکنان اینترمیامی حضور داشته باشد و به آنها برای کسب نتایج بهتر کمک کند و به نظر می‎‌رسد که رابطه بسیار خوبی را هم با بازیکنان این تیم شکل داده و از محبوبیت بسیاری در نزد آنها هم برخوردار است.

2089902

کرماسکی در گفت‌وگو با پادکست With Taylor Twellman در این بارها اظهار داشت: «مسی در بیرون از زمین هم آدم بسیار خوبی است. او واقعا مرد خوبی است. همیشه سعی دارد با همه شوخی کند و بخندد. مسی بازیکن بسیار بامزه‌ای است و همه در اینترمیامی از این موضوع مطلع هستند.

همه این بازیکنان بزرگ، هر چهار نفر آنها (مسی، لوئیس سوارز، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس) بامزه هستند. آنها واقعا به خوبی با همه کنار می‌آیند و تماشای آنها بسیار برای ما جذاب است. این که آنها به این راحتی با ما ارتباط برقرار می‌کنند و با بازیکنان جوان‌تر صحبت می‌کنند بسیار جالب است. صحبت‌ها و نصیحت‌های آنها اهمیت بسیاری برای ما دارد و به ما کمک زیادی می‌کند.»

دیدگاه‌ها