کد خبر : 2074311 | 13 مهر 1403 ساعت 15:47 | 12.9K بازدید | 16 دیدگاه

عصبانیت پپ: من برای تیمم تصمیم می‌گیرم، نه فیفا!

پپ گواردیولا از اظهارات مطرح شده درباره حضور تیم‌ها با قوی‌ترین بازیکنان در جام باشگاه‌های جهان عصبانی است.

عصبانیت پپ: من برای تیمم تصمیم می‌گیرم، نه فیفا!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه اتحاد و در حضور هوادارانش روبروی فولام به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی بتواند همچنان به صدرنشینی در این مسابقات امیدوار باشد.

پپ گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بنر درخواست از پپ برای ماندن در سیتی: آنها باید صورت حساب این بنر را برای من بیاورند. من پولش را خواهم داد! نمی‌خواهم به چنین دلایلی هزینه کنند. من از اولین روز حضورم در سیتی عاشق این تیم شدم. هر اتفاقی که باید در آینده رخ دهد، در نهایت رخ خواهد داد. من عضوی از این باشگاه هستم. از اعماق وجودم این تیم را دوست دارم و بهترین راه برای دفاع از این باشگاه این است که در مسابقات پیروز شویم و کارم را بهترین شکل ممکن انجام دهم.

2090285

دفاع از سیتی: از این باشگاه دفاع خواهم کرد چون اطمینان دارم، چون مالک و خصوصا مدیر این باشگاه و همه کسانی که برای مدت‌های طولانی اینجا کار کرده‌اند به من اطمینان داده‌اند. من بسیار بیشتر از اکثر شما از شرایط خبر دارم. من فقط یک سرمربی نیستم، عضوی از این باشگاه هستم، چون آنها از روز اول با من همین‌طور رفتار کردند. آنها چیزهای زیادی به من بخشیدند و جوابش را هم گرفتند.

آینده در سیتی: من درباره این موضوع صحبت نخواهم کرد.

شرایط سیتی برابر فولام: این سوالات را دوست ندارم! به من نگویید آخرین باری که در خانه شکست خوردیم برابر برنتفورد بود و پس از یک دقیقه ۰-۱ عقب بودیم. انگار که قرار است هر بازی در حالی برابر برنتفورد به زمین برویم که پس از دقیقه یک ۰-۱ عقب باشیم!

وضعیت مصدومان: به جز ناتان آکه، کوین دی بروینه و البته رودری و اسکار بابا، بقیه همه شرایط خوبی دارند.

2086770

مصدومیت دی‌بروینه: او برای بازی فردا آماده نیست... چطور ممکن است به اردوی تیم ملی بلژیک برود وقتی یک بازی هم از زمان مصدومیتش برای سیتی انجام نداده است؟ من هرگز این موضوع را درک نکردم. او نمی‌تواند برای ما یا بلژیک بازی کند.

آینده دی‌بروینه در تیم ملی بلژیک: او حرفی به من نزد. نمی‌دانم که آیا می‌خواهد از تیم ملی بلژیک خداحافظی کند یا خیر.

قوانین فیفا برای حضور تیم‌ها در جام باشگاه‌های جهان به قوی‌ترین شکل ممکن: قوی‌ترین بازیکنان یعنی چی؟ کدام بازیکنان؟ فیفا باید به من بگوید که از نظر آنها کدام بازیکنان قوی‌تر از بقیه هستند؟ من اصلا این صحبت‌ها را درک نمی‌کنم... ما با همه بازیکنان به این مسابقات خواهیم رفت. فقط برای یک بازی آنجا نیستیم، درست است؟ ما قرار نیست با یازده بازیکن برویم. ما با تمام تیم خواهیم رفت. منظور آنها از قوی‌تر بودن در واقع بازیکنانی است که در اوج هستند و شاید بازیکنانی که از نظر آنها قوی‌ترین هستند در آن زمان در شرایط بدی باشند! به دلایل بسیاری مانند شرایط شخصی، فیزیکی، مصدومیت، احساس درد و ما باید بازیکنان دیگری را به زمین بفرستیم. قرار نیست کسی قبل از بازی به من بگوید که کدام بازیکن باید بازی کنم. مطمئنا من تصمیم خواهم گرفت!

دیدگاه‌ها