کد خبر : 2074307 | 13 مهر 1403 ساعت 15:38 | 3.8K بازدید | 9 دیدگاه

سون غایب بزرگ کره در مقدماتی جام جهانی!

با اعلام فدراسیون فوتبال کره جنوبی، سون هیونگ مین به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ در لیست نفرات این تیم حضور نخواهد داشت.

سون غایب بزرگ کره در مقدماتی جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود آنکه هنوز لیست تیم ملی کره جنوبی برای مسابقات ملی پیش‌رو در مقدماتی جام جهانی اعلام نشده است، مطابق با آنچه پیش‌بینی می‌شد و با اعلام رسمی فدراسیون کره جنوبی سون هیونگ مین کاپیتان کره‌ای‌ها در بین نفرات دعوت شده حضور نخواهد داشت.

سون در بازی دو هفته پیش تاتنهام مقابل قره باغ در لیگ اروپا دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به همین علت در بازی مقابل منچستریونایتد و همچنین فرانش واروش در لیگ اروپا نیز در ترکیب اسپرز حضور نداشت.

2081659

این درحالی است که در کنفرانس خبری قبل از بازی تاتنهام مقابل برایتون در هفته هفتم لیگ برتر نیز در خصوص وضعیت این بازیکن از آنگه پوستکوگلو سوال پرسیده شد و این مربی پاسخ داد: "سون سخت در تلاش برای بازگشت است اما با توجه به شرایط فعلی بعید می‌دانم مقابل برایتون به میدان برود."

گفتنی است سوک هونگ هیون هافبک ماینتس آلمان به جای او به تیم ملی کره دعوت شده است. تیم ملی کره در ادامه راه خود برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۶، پنج شنبه هفته آینده میهمان اردن است و سپس در سئول از عراق میزبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها