کد خبر : 2074303 | 13 مهر 1403 ساعت 15:16 | 3.5K بازدید | 3 دیدگاه

پوستکوگلو: سون می‌خواهد بازی کند اما بعید است!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل برایتون به مصدومیت سون هیونگ مین واکنش نشان داد.

پوستکوگلو: سون می‌خواهد بازی کند اما بعید است!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر میهمان برایتون است. شاگردان آنگه پوستکوگلو در پنج بازی اخیر در همه رقابت‌ها به برد‌ رسیده اند و از این رو با روحیه بالا به مصاف میزبان خود خواهند رفت.

آنگه پوستکوگلو سرمربی اسپرز در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "برایتون تیم خوبی است و سرمربی موفقی دارد. با نگاهی به نتایج این تیم در فصل جاری می‌توان به راحتی متوجه این موضوع شد. طبیعتا بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت اما کاملا آماده این دیدار هستیم."

سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد مصدومیت سون هیونگ مین و احتمال حضور او در بازی مقابل برایتون گفت: "بعید می‌دانم به این بازی برسد. هرچند خودش خیلی دوست دارد به تیم اضافه شود و سخت تلاش می‌کند اما روی او تا زمان بهبودی کامل ریسک نمی‌کنیم."

پوستکوگلو همچنین درمورد دعوت نشدن جیمز مدیسون به تیم ملی انگلیس افزود: "مطمئنم که او از این موضوع ناراحت است، اما با همه تلاش مقابل برایتون بازی خواهد کرد تا دوباره خودش را ثابت کند."

پوستکوگلو درمورد بازی دادن به جوانان در تاتنهام نیز صحبت جالبی را مطرح کرد: "چند بازیکن ۱۷ ساله در لیگ برتر بازی می‌کنند؟ نه تنها در لیگ برتر بلکه در سایر لیگ‌های اروپایی، درسته که لامین یامال حضور دارد، اما او یک استثنا به حساب می‌آید. اما ما بازیکنی به اسم مایکی مور را داریم که از او استفاده می‌کنیم. او بازیکن خوبی است و در طول فصل کمک زیادی به ما خواهد کرد."

دیدگاه‌ها