کد خبر : 2074297 | 13 مهر 1403 ساعت 14:55 | 14.4K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره ۵۰ میلیونی: لیورپول جانشین صلاح را پیدا کرد

لیورپول آماده است تا ۵۰ میلیون یورو برای جذب کریم آدیمی به عنوان جانشین محمد صلاح پرداخت کند.

ستاره ۵۰ میلیونی: لیورپول جانشین صلاح را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از همین حالا دارد خودش را برای ایده خداحافظی با محمد صلاح آماده می‌کند. دلیل این اتفاق عملکرد او نیست، چون این بازیکن همچنان ستاره درخشان تیمش است و در بازی این هفته در لیگ قهرمانان اروپا با به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل به خوبی این موضوع را به تصویر کشید.

دلیل تصمیم لیورپول این است که قرارداد این بازیکن مصری که سال گذشته با بزرگترین پیشنهاد تاریخ فوتبال عربستان روبرو شد اما آن را رد کرد در پایان فصل جاری و در تابستان ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد که حفظ او در این تیم دیگر برای مدیران این باشگاه غیرممکن است.

لیورپول چند ماه فرصت دارد تا بهترین بازیکن برای جانشینی صلاح را پیدا کند و منابع آلمانی معتقد هستند که این باشگاه قصد دارد کریم آدیمی را به خدمت بگیرد. شاید این تصمیم برای بسیاری غافلگیرکننده باشد، چون این بازیکن ۲۲ ساله بارها در دورتموند نشان داده که ثبات چندان زیادی ندارد اما در هر حال به خاطر استعداد فوق العاده‌اش مورد توجه قرار گرفته است.

2058379

گفته می‌شود که لیورپول آماده است تا ۵۰ میلیون یورو برای نهایی کردن این انتقال پرداخت کند. مشکل اینجاست که درخشش این بازیکن در ترکیب دورتموند در این فصل بدون شک مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی بزرگ دیگر هم قرار گرفته است و باعث می‌شود که او به هدف آنها در تابستان بعدی هم تبدیل شود.

این بازیکن در هشت دیداری که در این فصل انجام داده تا به حال پنج گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل ارسال کرده است که این درخشش بیش از پیش مورد توجه لیورپول و آرنه اشلوت قرار خواهد گرفت چون آنها نگران مشکل جدی این تیم در زمینه گلزنی پس از جدایی صلاح خواهند بود.

دیدگاه‌ها