کد خبر : 2074290 | 13 مهر 1403 ساعت 14:18 | 5.8K بازدید | 30 دیدگاه

اشلوت: صدرنشینی در لیگ برتر برایم مهم نیست

آرنه اشلوت می‌گوید صدرنشینی و امتیازات لیورپول در این بازه زمانی مهم نیست و بازیکنانش نباید مدام چشم به جدول داشته باشند.

اشلوت: صدرنشینی در لیگ برتر برایم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی کریستال پالاس باید روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که با کسب پیروزی در این بازی بتواند همچنان جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات حفظ کند.

اشلوت دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کریستال پالاس: 
شما همیشه به دنبال بازی بعدی هستید و حالا حریف بعدی ما پالاس است که نشان داده برابر تیم‌های بزرگ تا چه حد سرسخت است. آنها توانسته‌اند برابر منچستریونایتد و چلسی نتایج خوبی بگیرند. این بازی برای ما سخت است. باید در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر پس از بازی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان به میدان برویم اما این بخشی از روندی است که به عنوان یک باشگاه بزرگ دارید. من در حال حاضر به امتیازات فکر نمی‌کنم. تماشای امتیازات پس از پایان این هفته جالب است، نه قبل از آن.

گراونبرخ و صلاح: 
بازیکنان کناری ما با نهایت کیفیت بازی می‌کنند و صلاح و گروانبرخ واقعا باکیفیت هستند. حالا همه چیز به ما بستگی دارد و منظورم از ما در واقع کادرفنی و بازیکنان است که بتوانند به بهترین شکل ممکن برای تیم بازی کنند و بازیکنان خاص باید کارهای خاص انجام دهند. گلی که صلاح زد واقعا خاص بود اما نباید اورلپ ترنت را هم فراموش کرد. بنابراین باز هم همه چیز به کیفیت او یا گراونبرخ بستگی دارد اما باید به پرسی که تیم انجام می‌دهد تا توپ به آنها برسد هم توجه داشت. این یک علمکرد تیمی است.

2070054

قراردادها: 
قراردادها؟ (می‌خندد) امیدوار بودم که از این کلمه استفاده نکنید. من همان جواب خسته کننده همیشگی را دارم و امیدوار هستم که شما هر دو هفته یکبار این سال را از من بپرسید، نه هر روز! مردم فکر می‌کنند که من با این جواب همیشگی خسته کننده هستم. لطفاً سعی کنید این سوال را پس از وقفه دیدارهای ملی بپرسید.

خستگی و فشار روی بازیکنان: 
اولین چیزی که به آن فکر می‌کنم بازی فرداست و پس از آن شرایط را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم که بازیکنان باید در وقفه دیدارهای ملی در همه دقایق در زمین حضور داشته باشند یا خیر. از الان به پس از وقفه دیدارهای ملی فکر نمی‌کنم اما فرقی که این وقفه با وقفه قبلی دارد این است که بازی فردا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر است و بازی قبلی یکشنبه ساعت ۴:۳۰ عصر بود و به همین دلیل شاید تفاوت ساعت کشورها به بعضی بازیکنان کمک کند.

نونیز: 
فکر می‌کنم این چالشی است که ما به عنوان کادر فنی داریم تا بتوانیم راه‌های متفاوتی را برای استفاده از نوییز و دیوگو ژوتا پیدا کنیم چون آنها بازیکنان متفاوتی هستند. این کاری است که من باید به عنوان سرمربی انجام دهم. او برابر بولونیا گل نزد چون در آفساید بود اما ما نتوانستیم او را در جایگاهی که می‌خواستیم قرار دهیم. حتی ژوتا هم فرصت گلزنی زیادی نداشت. او دو بار برابر وستهم گل زد، پس شاید این چیزی است که باید مورد بررسی قرار دهیم. این که مهاجم‌مان را در موقعیت‌های مختلف برای گلزنی بگذاریم.

2084377

شرایط لیورپول: 
ما لیورپول هستیم. بازیکنان در اینجا به کار گرفته می‌شوند تا ما بتوانیم در صدر جدول قرار داشته باشیم. اگر بازیکنی حواسش به بازی نباشد بسیار عجیب خواهد بود. اما اگر ما فردا خوب بازی نکنیم، مردم خواهد گفت که ما بد بودیم، جای این که بگویند پالاس خوب بوده است. بسیاری از این بازیکنان تجربه قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان را دارند، بنابراین قرار گرفتن در صدر جدول برای آنها احساس خوبی است اما من انتظار دارم که آنها مدام به گوشی نگاه نکنند و جدول را چک نکنند.

کیه‌زا: 
باید صبر کنیم و ببینیم. او در طول دو روز گذشته تمرین نکرده است. اگر بتواند امروز تمرین کند، من درباره حضور او در زمین تصمیم خواهم گرفت. اول از همه باید صبر کنیم و ببینیم که آیا او اصلا قادر به تمرین خواهد بود.

2086412

دیدگاه‌ها