کد خبر : 2074277 | 13 مهر 1403 ساعت 13:04 | 18.9K بازدید | 31 دیدگاه

فرگوسن همه‌جا پیگیر یونایتد است (عکس)

سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، در ورزشگاه گلاسکو رنجرز هم بازی تیم سابق خود را دنبال می‌کرد.

فرگوسن همه‌جا پیگیر یونایتد است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سر الکس فرگوسن به جای سفر به پرتغال برای تماشای بازی منچستریونایتد در لیگ اروپا، بازی رنجرز را انتخاب کرد‌.

سر الکس به جای بازی بین تیم‌های منچستریونایتد و پورتو، سفر کوتاه‌تری را به گلاسکو انجام داد تا بازی تیم قدیمی خود مقابل لیون را تماشا کند. با این حال، او همچنان بازی تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ را دنبال می‌کرد.

در لحظات پایانی شکست 4-1 رنجرز، فرگوسن در میان تماشاگران دیده شد که تلفن همراه خود را برای آخرین به‌روزرسانی‌ها از بازی یونایتد بررسی می‌کند.

یونایتد شب سختی را در پرتغال پشت سر گذاشت و بعد از اخراج برونو فرناندز از حریفش 3-2 عقب بود که گل هری مگوایر نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

با این حال، پس از باخبر شدن از گل دیرهنگام هری مگوایر، فرگوسن به وضوح آسوده خاطر شد. در ویدیوی منتشر شده، فرگوسن بعد از به ثمر رسیدن گل به نفری که کنارش بود گفت: "3-3، گل برای یونایتد. 3-3، هری مگوایر."

پس از انتشار این کلیپ در شبکه‌های اجتماعی، هواداران یونایتد همدردی خود را با بهترین مربی تاریخ این باشگاه ابراز کردند. یکی از طرفداران در ایکس نوشت: "ما بازنشستگی این مرد را به جهنم مطلق تبدیل کردیم!"

یکی دیگر نوشت: "او در حال خواندن پیام من بود و من با مهربانی از او خواستم به منچستریونایتد بازگردد."

نفر سوم درباره وضعیت فرگوسن نوشت: "علاقه این مرد به بازی و باشگاهش، حتی در این سن، چیزی است که امروز بین بازیکنان و مربیان کم شده؛ به خصوص در باشگاهی مثل باشگاه ما. این مربوط به ذهنیت و اشتیاق است."

2090310

دیدگاه‌ها