کد خبر : 2074275 | 13 مهر 1403 ساعت 12:42 | 5.7K بازدید | 4 دیدگاه

پوستکوگلو این لقب را دوست ندارد: فرشته نداریم!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌‌گوید هیچ علاقه‌ای به لقب گذاشتن روی بازیکنان جوان تیمش ندارد.

پوستکوگلو این لقب را دوست ندارد: فرشته نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو پس از اینکه تاتنهام در بازی مقابل فرانسواروش در لیگ اروپا با نتیجه 2-1 برنده شد، به چهار بازیکن نوجوان خود ادای احترام کرد، اما هنوز آماده نیست تا به آن‌ها لقب «فرشتگان آنگه» دهد.

تاتنهام با چهار بازیکن 19 ساله یا کمتر در ترکیبش در بوداپست به میدان رفت. مایکی مور و ویل لنکشیر به عنوان بازیکنان پرورش یافته در آکادمی تاتنهام در ترکیب حضور داشتند. تیم پوستکوگلو با میانگین سنی 23 سال همچنین شاهد بازی کردن آرچی گری و لوکاس برگوال بود.

پوستکوگلو در نشست خبری پس از بازی با سوال جالبی مواجه شد. خبرنگار توضیح داد که پس از لقب "بچه‌های بازبی" هنگام حضور سر مت بازبی روی نیمکت یونایتد و سپس لقب "نوپاهای فرگی" هنگام مربیگری سرالکس فرگوسن روی نیمکت شیاطین سرخ آیا او هم اکنون لقب جدید برای بازیکنان جوانش را تایید می‌کند یا خیر.

2090308

پوستکوگلو در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود بازیکنان جوانش را فرشته‌های آنگه نامید یا نه، خندید و پاسخ داد:"نه، نه، نه، نه، شما باید بهتر از این رفتار کنید. نه هیچ شانسی وجود ندارد.

اولین چیز این است که آنها بخشی از تیم اصلی ما هستند، نه به این دلیل که من بازیکنان جوانی می‌خواهم، بلکه به این دلیل است که خودشان این جایگاه را به دست آورده‌اند.

سپس به این مورد بستگی‌ دارد که چگونه به آن‌ها کمک کنیم تا پیشرفت کنند. ما نمی‌توانیم این واقعیت را که آرچی و لوکاس 18 ساله هستند را نادیده بگیریم. به نظرم آرچی فوق‌العاده بود. ما از او خواستیم در دو پست مختلف بازی کند و این باورنکردنی است که چگونه خودش را با تیم و جریان بازی هماهنگ می‌کند."

دیدگاه‌ها