کد خبر : 2074270 | 13 مهر 1403 ساعت 14:12 | 29.9K بازدید | 22 دیدگاه

جلسه گذاشتیم تا او فقط به ما صبح بخیر بگوید

انتقاد شدید سوارز از رفتار تحقیرآمیز بیلسا

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای، می‌گوید مارسلو بیلسا وضعیتی در تیم ملی ایجاد کرده که او را به شدت ناراحت می‌کند.

انتقاد شدید سوارز از رفتار تحقیرآمیز بیلسا

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز از نحوه ایجاد محیط کاری مسموم در تیم ملی اروگوئه توسط مارسلو بیلسا سخن گفت و مدعی شد که این وضعیت قلب او را می‌شکند.

پس از اینکه دیه‌گو آلونسو در جام جهانی 2022 نتوانست اروگوئه را به دور حذفی برساند، بیلسا در ماه می 2023 به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

با وجود سابقه درخشانی که بیلسا دارد اما سوارز فاش کرد که فرهنگ ایجاد شده توسط سرمربی سابق لیدز یونایتد فضای خوشایندی ایجاد نکرده است.

سوارز در برنامه تلویزیونی "De futbol se habla asi" گفت: "در کمپ تیم ملی، هیچکس اجازه ندارد پس از ورود به ما سلام کند و با ما غذا بخورد. آنها باید خیلی مراقب رفتارشان باشند. دلم می‌شکند که وضعیت امروز در کمپ تیم ملی اینگونه است."

2090297

با این حال، سوارز مدعی شد که آن‌ها بدون مشکل بین بازیکنان و کادرفنی مسابقات کوپا آمه‌ریکا را سپری کردند: "موقعیت‌هایی در کوپا آمه‌ریکا وجود داشت که به من آسیب زد، اما من آنها را به خاطر بهم نخوردن جو تیم به هیچکس نگفتم.

بسیاری از بازیکنان جلسه‌ای برگزار کردند تا از مربی بخواهند که حداقل به ما صبح بخیر بگوید، اما او حتی سلام هم نمی‌کرد. بیلسا برای مثال یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند و چیزهای شگفت انگیزی در مورد مردم می‌گوید. او در نیویورک روزی از ما خواست که برای احوالپرسی با طرفداران توقف نکنیم، من ایستادم و به او گفتم که به هر حال قرار است به مردم سلام کنیم."

درست قبل از اینکه سوارز از تیم ملی خداحافظی کند، او آخرین گفت‌وگو را با بیلسا انجام داد تا ناآرامی‌های داخل تیم را برطرف کند. سوارز گفت: "من پنج دقیقه‌ای با بیلسا صحبت کردم، به عنوان رهبر گروه صحبت می‌کردم، و در پایان او فقط پاسخ داد: "خیلی از شما متشکرم."

سوارز همچنین از هواداران درخواست کرد تا در صورتی که اروگوئه به جام جهانی 2026 راه پیدا نکرد از انتقاد بیش از حد از بازیکنان خودداری کنند.

سوارز گفت: "از همه می‌خواهم که اگر مشکلی پیش آمد، طرفداران آن را به بازیکنان تحمیل نکنند. بیلسا کل گروه را از هم جدا کرده و حتی نحوه تمرین تیم هم به صورت کامل عوض شده است."

دیدگاه‌ها