کد خبر : 2074263 | 13 مهر 1403 ساعت 10:37 | 14.9K بازدید | 43 دیدگاه

سرمربی پورتو: ناراحتم، تساوی با یونایتد یعنی شکست!

ویتور برونو، سرمربی پورتو، می‌گوید از تساوی تیمش مقابل منچستریونایتد بسیار ناراحت است، اما از عملکرد تیم احساس غرور می‌کند.

سرمربی پورتو: ناراحتم، تساوی با یونایتد یعنی شکست!

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در رقابت‌های دور گروهی لیگ اروپا به مصاف منچستریونایتد رفت و به تساوی 3-3 رسید.

ویتور برونو در کنفرانس خبری به میزبانی ورزشگاه دو دراگو، تساوی مقابل یونایتد را تلخ و شیرین توصیف کرد.

برونو درباره بازی و گل تساوی هری مگوایر گفت: "یک ضربه ایستگاهی مانند هر بازی دیگری به دست آمد. ما سخت‌ترین کار را انجام دادیم، بازی‌ای را برگردانیم که خیلی‌ها ما را در آن بازنده می‌دانستند. اما من بازیکنانم را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسم و به آنچه آنها نشان می‌دهند، بسیار افتخار می‌کنم."

2090289

نیمه اول و نیمه دوم؟

مقابل حریفی سرسخت یک تیم شجاع بودیم. منچستریونایتد همیشه یک رقیب بسیار قوی با شخصیتی غیرقابل انکار خواهد بود. در نیمه اول نتوانستیم جلوی دوندگی‌های زیادی آن‌ها را بگیریم. ما به تدریج آن را اصلاح کردیم و در نیمه دوم تیم یک بازی دفاعی عالی ارائه دادیم. امروز شانس با منچستریونایتد یار بود، این یک پیروزی حماسی بود، اما در نهایت به تساوی رسیدیم که برای ما تقریبا شبیه شکست بود. اما من تکرار می‌‌کنم: من خیلی زیاد به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

آیا احساس می‌کنید که تیم هنوز به رشد تاکتیکی نیاز دارد؟

اگر به اکثر بازی‌های تا‌ کنون نگاه کنیم، عملاً بر هر چیزی که شامل مالکیت توپ می‌شود، تیم برتر میدان بوده‌ایم. امروز باید می‌‌فهمیدیم طرف مقابل کیست. ما متوجه شدیم که راه آسیب رساندن به آن‌ها از طریق حملات عمیق و صبر زیاد است. ما روی جزئیات کار کردیم. قبول دارم که تیم باید در لحظاتی رشد کند و این اتفاق هم خواهد افتاد. این چیزی است که به آن افتخار می‌کنم.

احساس شخصی پس از کسب تساوی؟

من با درد شدیدی در قلبم به خانه می‌روم، اما همچنین احساس غرور شدیدی مثل بازی سوپرجام دارم. متوجه شدم که بازیکنانم شجاع بودند و خونسردی خود را همیشه حفظ کردند، چنین شرایطی برای یک مربی باعث افتخار است. من با احساس غرور فراوان به خانه می‌روم.

دیدگاه‌ها