کد خبر : 2074262 | 13 مهر 1403 ساعت 10:11 | 13.4K بازدید | 13 دیدگاه

نصرتی: بازیکنانم ثابت کردند همه چیز پول نیست

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون پس از شکست تیمش به تمجید از بازیکنان خود پرداخت.

نصرتی: بازیکنانم ثابت کردند همه چیز پول نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی، سرمربی مس سونگون، پس از شکست این تیم مقابل پیکان در نشست خبری بعد از بازی گفت:
«به مجموعه پیکان بابت این برد تبریک می‌گویم. حال اینکه استحقاق این برد را داشتند یا نداشتند مهم نیست‌. بالاخره فوتبال همین است. پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم فقط در بخش‌های کوتاهی از بازی اجازه دادیم کارشان را انجام دهند. خوب کار کردیم اما در زدن ضربه‌های آخر تعلل کردیم. شاید علتش چمن ناهموار انقلاب بود.»

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش افزود:
«در این بازی شاهد این بودیم که همه چیز در فوتبال پول نیست. بازیکنان امروز نشان دادند چقدر ارزشمند هستند و می‌توان برای ادامه فصل روی آنها حساب کرد. به تک تک بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و مطمئن باشید در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. فقط زمان لازم داریم تا به آنچه مدنظرمان است برسیم.»

نصرتی در واکنش به اینکه برخی‌ها از او به دلیل عدم بومی‌گرایی در مس سونگون انتقاد می‌کنند توضیح داد:
«زمانی که بازی می‌کردم بیش از ۷ سال در تیم‌های تبریزی بودم و ۳ سال هم از دوران مربیگری در این شهر بودم و خودم را یک شهروند تبریزی و آذربایجانی می‌دانم. برخی دوستان به مردم ایراد می‌گیرند، چرا بازیکن بومی استفاده نمی‌کنی؟! یک نکته برای اولین بار بگویم: چند بازیکن بومی داشتیم که ما آنها را می‌خواستیم و حتی با ما تمرین کردند اما ناگهان بدون اینکه به ما حرفی بزنند، از ما جدا شدند و به پیکان رفتند. قطعا دلیلش مسائل مالی بوده نه چیز دیگری.»

وی در همین رابطه ادامه داد:
«خودم دوست دارم شاکله تیم مس سونگون بومی باشد و تقریبا همین‌طور است. ولی آنها که انتقاد می‌کنند این را بدانند که بازیکن آذری با ما تمرین می‌کرده، اما ناگهان به تیم دیگری رفته است. همین الان بازیکنان زیر ۲۳ ما همگی بومی هستند.»

سرمربی مس سونگون در خصوص نتایج تیمش گفت:
«من به فوتبال هجومی قائل هستم. طبیعتاً وقتی کل تیم در فاز حمله است، امکان دارد حریف هم صاحب موقعیت شود. البته که ما خیلی هم به حریف امروزمان موقعیت ندادیم؛ ولی پیکان هم تیمی است که عناصر هجومی خطرناکی دارد و حتی یکی از آنها آقای گل فصل قبل بوده است.»

او درباره قضاوت داور در این بازی اظهار داشت:
«داور خوب قضاوت کرد و آن صحنه که ما گل زدیم آفساید نبود. الان برای کل لیگ برتر نمی‌توانند VAR بیاورند چه برسد به لیگ یک. منتها انتظار می‌رود داوران کمتر اشتباه کنند.»

وی در رابطه با هدف‌گذاری باشگاه مس برای فصل جدید نیز عنوان کرد:
«جا دارد از دکتر نجف‌زاده تشکر کنم که مثل کوه پشت تیم هستند. هدف‌گذاری باشگاه مس سونگون این است که ما بتوانیم از ظرفیت بومی خطه آذربایجان استفاده کنیم. به دنبال توسعه فوتبال در این منطقه هستیم و باید شرایط کاملتری فراهم کنیم. قطعا با توجه به زمانی که در پیش داریم این کار را انجام خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها