کد خبر : 2074255 | 13 مهر 1403 ساعت 01:38 | 3.9K بازدید | 28 دیدگاه

حمایت مگوایر از تن‌هاخ: او ما را نجات می‌دهد!

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، معتقد است اریک تن‌هاخ این تیم را به روزهای خوش بازخواهد گرداند.

حمایت مگوایر از تن‌هاخ: او ما را نجات می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که منچستریونایتد عملکرد ناامیدکننده دیگری را از خود نشان داد و در خانه پورتو با چالش بزرگی مواجه شد، هری مگوایر از روی نیمکت به بازی رفت و با ضربه سری در دقایق پایانی گل سوم و مساوی را به ثمر رساند تا یونایتد در دومین هفته متوالی در لیگ اروپا یک تساوی کسب کند.

با توجه به نمایش‌های ناامیدکننده در لیگ برتر، این آمار بسیار ضعیفی برای اریک تن‌هاخ است اما مگوایر اصرار دارد که یونایتد با تن‌هاخ موفق خواهد شد. او پس از بازی امشب گفت:«من شش سال است که اینجا هستم. من می‌دانم که وضعیت چگونه است. بازیکنان زمانی تحت فشار قرار می‌گیرند که شما یک دوره بد را پشت سر می‌گذارید و برای سرمربی هم چنین است.

او به اندازه کافی تجربه دارد و به اندازه کافی در این ورزش بوده است، مطمئنم که یاد گرفته است چگونه با آن کنار بیاید. او می‌تواند ما را به روزهای خوب برگرداند.»

2090269

مگوایر در ادامه درباره شرایط یونایتد گفت: «مشکل ما ذهنی است. این چیزی است که باید بر آن غلبه کنیم. با باور به خود شروع می‌شود.»

مگوایر در مورد اتفاقات پس از بازی در رختکن گفت: «ما فقط صحبت کردیم. چیز غیرعادی‌ای نبود. مربی صحبت کرد و هر کدام نظرات‌مان را گفتیم. اتفاق دیگری رخ نداد.»

دیدگاه‌ها