کد خبر : 2074253 | 13 مهر 1403 ساعت 01:14 | 5.2K بازدید | 13 دیدگاه

برونو فرناندز بد عادت شد: باز هم اخراج جنجالی (عکس)

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، به‌علت بالا آوردن بیش از اندازه پای خود در محوطه جریمه پورتو از داور کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.

برونو فرناندز بد عادت شد: باز هم اخراج جنجالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پرگل تیم‌های پورتو و منچستریونایتد با تساوی ۳-۳ دو تیم به پایان رسید. منچستریونایتد با این تساوی دو امتیازی شد و پورتو نیز اولین امتیازش را دشت کرد. هرچند که آن‌ها اگر کمی دقت داشتند می‌توانستند به برد نیز برسند، اما ضربه سر مگوایر در وقت‌های تلف شده کار را به تساوی کشاند‌.

نکنه قابل توجه این بازی، اخراج برونو فرناندز از زمین در دقیقه ۸۱ بود. بازیکنی که همین چند روز پیش در جریان شکست پرگل تیمش مقابل تاتنهام در خانه با تکلی که به‌علت سر خوردن روی پای بازیکن تاتنهام زد از زمین اخراج شد و حالا در عرض تنها پنج روز، دو بار از زمین اخراج شده است.

اگرچه که کارت قرمز او برابر تاتنهام با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس بخشیده و او می‌تواند تیمش را در دیدار‌های هفته آتی منچستریونایتد همراهی کند، اما دو کارت زردی که امشب مقابل پورتو دریافت کرد قطعا بخشیده نخواهد شد.

کاپیتان یونایتد کارت زرد اول را با خطایی که از ضدحمله حریف جلوگیری کرد در دقیقه ۳۲ دریافت کرد و کارت زرد دوم را نیز در دقیقه ۸۱، روی بالا آوردن بیش از اندازه پای خود به قصد گلزنی در محوطه جریمه پورتو از داور گرفت و باز هم یک اخراج جنجالی را رقم زد. بنظر می‌رسد منچستریونایتد برای بخشش کارت قرمز‌ او در این بازی نیز درخواست تجدید نظر کند.

2090265
2090264

دیدگاه‌ها