کد خبر : 2074251 | 13 مهر 1403 ساعت 01:08 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌نقص نیستیم، اما هفته به هفته بهتر می‌شویم

روانخواه: از دهان شیر امتیازها را در می‌آوریم

سرمربی پیکان معتقد است تیمش هفته به هفته بهتر می‌شود و برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند.

روانخواه: از دهان شیر امتیازها را در می‌آوریم

به گزارش "ورزش سه"، امیدرضا روانخواه بعد از برد تیمش مقابل مس سونگون در نشست خبری گفت: ما یک هفته تقریبا از بقیه تیم‌های لیگ به خاطر برگزار نشدن بازی هفته اول عقب هستیم و این مقداری کار ما را سخت‌تر می‌کند، ولی واقعا اتفاقی که برای تیم‌مان افتاده و من بابتش خوشحالم این است که هفته به هفته شرایط و عملکرد بهتری داشتیم. نمی‌گویم تیم ما تیم خیلی خوبی است؛ نمی‌گویم بی‌نقص هستیم، اتفاقا پر از ایرادیم، پر از نقصیم، اما انگیزه خوبی داریم. روز به روز باید کار بکنیم و وقت بذاریم. کار کردن در این لیگ واقعاً سخت است، مخصوصاً برای کادر فنی.

او ادامه داد: خیلی وقت‌ها با سوم شدن توی لیگ هم برچسب موفقیت به شما می‌خورد و این خیلی بی‌رحمانه است برای مربی‌هایی که در این فضا کار می‌کنند. تیم‌های قابل احترام زیادی هستند حداقل من فکر می‌کنم از ۱۸ تیم لیگ یک حداقل ۱۰، ۱۲ تا تیم به امید صعود در مسابقات شرکت می‌کنند و این کار را خیلی سخت می‌کند.

سرمربی پیکان همچنین گفت: خوشحالیم بابت ۳ امتیازی که به قولی از دل شیر باید به دست بیاید؛ این هفته توانستیم این کار را انجام بدهیم و تبریک می‌گویم به مجموعه باشگاه پیکان. عوامل زیادی در باشگاه دارند زحمت می‌کشند. همینطور مدیرعامل محترم باشگاه، آقای خطیبی، که واقعاً هم از نظر احساسی خیلی دارد به ما کمک می‌کند و هم فنی.

روانخواه با اشاره به شانس صعود تیمش گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانیم هفته به هفته عملکرد خوبی داشته باشیم و همانطور که گفتم در لیگ یک باید بتوانیم مدعی صعود باقی بمانیم.

2087826

سرمربی پیکان افزود: واقعا از باشگاه تشکر می‌کنم؛ خیلی کمک کردند که ما بتوانیم بچه‌ها را از نظر ذهنی و بدنی آماده این بازی بکنیم. واقعا اگر شانس با ما یار بود شاید نیمه اول می‌توانستیم به گل هم برسیم و نیمه اول را هم با گل به رختکن برویم، ولی خب باز هم در این شرایط که هنوز به ایده‌آل ذهن خودمان نرسیدیم و خیلی کار داریم شاکر خداییم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم که هفته آینده که بازی داریم با تیم قابل احترام فجر سپاسی در شیراز بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم.

روانخواه درباره شکل تیمی پیکان گفت: من واقعا دوست ندارم زیاد راجع به جزئیات فنی تیم و خودم صحبت کنم، ولی واقعیت این است که در فوتبال شیوه بازی را کادر فنی اون تیم مشخص می‌کنند؛ برای ما خیلی مهم است که روی شیوه بازی خود کار کردیم. باید ریتم بازی رو کنترل بکنیم؛ چون به نظر من اگر ما تعیین کننده شیوه بازی باشیم بالاخره تیم حریف هم یک شیوه دارد، ولی اگه فلسفه و شیوه ما در زمین قالب باشه ما می‌توانیم تیم بهتری باشیم.

سرمربی پیکان با اشاره به وضعیت زمین کرج تاکید کرد: من سال‌هاست این را دارم می‌گویم؛ اینقدر در فوتبال هزینه می‌شود، گردش مالی فوتبال را ما می‌دانیم، ولی متاسفانه زمینی که بیننده و بازیکن و کادر فنی از آن لذت ببرد، وجود ندارد. نمی‌خواهم گله‌ای کنم چون پذیرفتیم که با این شرایط فوتبال ایران مربی‌گری کنیم ولی واقعاً اصلاً این‌ها زمین فوتبال نیست.

روانخواه در ادامه درباره عملکرد داور خاطر نشان کرد: یکی از بهترین داوری‌هایی بود که من در لیگ یک دیدم. صدایی از نیمکت‌ها نیامد. داوری فوق‍العاده بود و تبریک می‌گویم به آنها و امیدوارم که آنها را در لیگ بالاتر ببینیم.

دیدگاه‌ها