کد خبر : 2074250 | 13 مهر 1403 ساعت 01:07 | 2.1K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی بیلبائو با درخشش برادران ویلیامز

شکست عجیب در سوئد: رم با یوریچ هم حال خوشی ندارد!

در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ اروپا، رم با نتیجه ۱-۰ مغلوب الفسبورگ شد.

شکست عجیب در سوئد: رم با یوریچ هم حال خوشی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ اروپا، رم مهمان الفسبورگ سوئد بود و در نتیجه‌ای عجیب با یک گل مقابل این تیم بازنده شد تا شاگردان ایوان یوریچ همچنان در لیگ اروپا بدون برد باقی بمانند.

مطابق انتظار رم بازی را بهتر آغاز کرد اما رفته رفته الفسبورگ نیز خودش را نشان داد و جلو کشید. در دقایق پایانی نیمه اول بود که داور برخورد توپ به دست توماسو بالدانزی را پنالتی تشخیص داد و الفسبورگ از طریق همین فرصت توسط میشل بایدو به گل رسید.

در نیمه دوم رم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت، اما یکی پس از دیگری از دست رفتند و در نهایت الفسبورگ به یک پیروزی بزرگ دست یافت. رم در هفته اول نیز مقابل اتلتیک بیلبائو به تساوی ۱-۱ رسیده بود.

اولین برد تیم والورده در اروپا

2090260

در دیگر بازی حساس امشب، اتلتیک بیلبائو با هدایت ارنستو والورده در خانه مقابل آلکمار قرار گرفت. آنها کار چندان دشواری برای پیروزی نداشتند و در نیمه اول موقعیت‌های خوبی ساختند اما با بدشانسی نتوانستند به گل برسند.

در نیمه دوم اما فشارها بیشتر شد و بالاخره در دقیقه ۷۲ ایناکی ویلیامز روی پاس برادرش، نیکو، توانست دروازه آلکمار را باز کند. در دقیقه ۸۶ نیز اویهان سانست، باز هم روی پاس نیکو ویلیامز، گل دوم را به ثمر رساند و بدین ترتیب بیلبائو به پیروزی ۲-۰ رسید.

نتایج دیگر بازی‌های امشب:

بشیکتاش ۱-۳ فرانکفورت

توئتته ۱-۱ فنرباغچه

پائوک ۰-۱ اف‌سی‌اس‌بی

رنجرز ۱-۴ لیون

یونیون سن‌ژیلوا ۰-۰ بودو گلیمت

ویکتوریا پلژن ۰-۰ لودوگورتس

دیدگاه‌ها