کد خبر : 2074249 | 13 مهر 1403 ساعت 01:00 | 2.9K بازدید | 21 دیدگاه

پورتو ۳-۳ منچستر:

مگوایر فرشته نجات تن‌هاخ در دراگائو!

بازی حساس پورتو و منچستریونایتد با تساوی ۳-۳ به پایان رسید تا دو تیم همچنان در کسب پیروزی در لیگ اروپا ناکام بمانند.

مگوایر فرشته نجات تن‌هاخ در دراگائو!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف جذاب و پرگل پورتو و منچستریونایتد از هفته دوم رقابت‌های لیگ اروپا با تساوی ۳-۳ دو تیم به پایان رسید. این دومین تساوی منچستر در لیگ اروپا بعد از توقف خانگی مقابل توئنته بود و پورتو نیز بعد از شکست اول مقابل بوده گلیمت، به اولین امتیاز در لیگ اروپا رسید.

ویدئو: 354831

از همان ابتدای بازی می‌شد انگیزه شاگردان اریک تن‌ هاخ برای کسب پیروزی و پایان دادن به ناکامی‌های اخیر را دید. گل زود هنگام مارکوس رشفورد روی حرکت انفرادی مهر تاییدی بر این مسئله بود.

منچستری‌ها آنقدر حریف را از سمت رشفورد تحت فشار قرار دادند که در دقیقه ۲۰ بار دیگر روی حرکت خوب این بازیکن و پاس در عمقش برای راسموس هویلند، با گل بازیکن دانمارکی برتری را دو برار کردند.

بعد از این گل ورق کاملا برگشت و باز هم اشتباهات متعدد خط دفاعی این تیم آندره اونانا را به دردسر انداخت. مقاومت دروازه‌بان منچستر برابر حملات بازیکنان پورتو تا دقیقه ۲۷ جواب داد تا اینکه پپه توانست گل اول میزبان در این بازی را به ثمر برساند.

آشفتگی خط دفاعی یونایتد با دریافت این گل بیشتر از قبل شد و تنها هفت دقیقه بعد از گل اول، ساموئل اوموردیون توانست بازی را در میان بهت بازیکنان یونایتد به تساوی بکشاند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم، خبری از تغییر آنچنانی در شکل بازی یونایتد نبود و جالب آنکه تن‌ هاخ ترجیح داد مارکوس رشفورد ستاره نیمه اول تیمش را با آلخاندرو گارناچو تعویض کند. فقط پنج دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که بار دیگر ساموئل اوموردیون اسپانیایی توانست روی غفلت مدافعان منچستر و ضربه محکم خود به زیر طاق دروازه، حساب کار را ۳-۲ کند.

بازی بعد از این گل کمی آرام شد تا اینکه تن‌ هاخ با ورود نفرات تازه نفس همچون آنتونی و جاشوا زیرکزی، بار تهاجمی تیمش را بیشتر کرد و حملات متعددی را روی دروازه حریف شکل داد.

دفاع منطقی بازیکنان پورتو داشت خوب پیش رفت و اخراج برونو فرناندز در دقیقه ۸۱ بهترین خبر برای پرتغالی‌ها بود. حملات منچستر اما بعد از اخراج فرناندز نیز ادامه پیدا کرد و در کمال ناباوری بازیکنان پورتو، هری مگوایر در اولین دقیقه از وقت‌های اضافه توانست گل تساوی منچستریونایتد را به ثمر برساند و سرمربی تیمش را فعلا از اخراج نجات دهد.

بولت پرسپولیساتفاق ویژه:

2090250

برونو فرناندز بعد از آن اخراج بحث برانگیز مقابل تاتنهام در آخرین بازی منچستریونایتد در لیگ برتر که در نهایت منجر به بخشش محرومیتش از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس شد، برای دومین بازی پیاپی با دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد و این بار بعید است خبری از بخشش محرومیت او باشد.

توپ گل گل‌ها:

مشکی1

2090253

پورتو ۰-۱ منچستریونایتد: فقط هفت دقیقه زمان کافی بود تا ستاره خوش تکنیک منچستریونایتد در خط حمله؛ یعنی مارکوس رشفورد، روی حرکت استثنایی خود و دریبل دو مدافع پیش رو، در داخل محوطه جریمه با ضربه زمینی محکم گل اول شیاطین سرخ را به ثمر برساند‌.

مشکی2

2090254

پورتو ۰-۲ منچستریونایتد: شاگردان تن‌ هاخ نقطه ضعف حریف را پیدا کرده بودند و مدام از سمت راست زمین آنها صاحب موقعیت می‌شدند. این بار نیز رشفورد در متن ماجرا حضور داشت و با پاس در عمق خوبش، راسموس هویلند را با دروازه‌بان پورتو تک به تک و این بازیکن دانمارکی نیز با ضربه دقیق خود حساب کار را در بیستمین دقیقه، ۲-۰ کرد.

1مشکی2

2090258

پورتو ۱-۲ منچستریونایتد: پورتویی‌ها آنقدر روی دروازه یونایتد توپ ریختند تا سرانجام روی یکی از ارسال‌ها، ساموئل اوموردیون بالاتر از همه مدافعان ضربه سر زد و با مهار آندره اونانا، پپه در مقابل دروازه خالی گل اول تیمش را در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند.

2مشکی2

2090257

پورتو ۲-۲ منچستریونایتد: یک بار دیگر‌ از سمت راست محوطه جریمه یونایتد، ارسال عالی ژوائو ماریو درست روی سر اوموردیون فرود آمد و این مهاجم اسپانیایی نیز با ضربه سر دقیق کار را در دقیقه ۳۴ به تساوی کشاند.

3مشکی2

2090256

پورتو ۳-۲ منچستریونایتد: حالا که زحمت به تساوی کشیدن بازی را به دوش کشیده بودند، بدشان نمی‌آمد به گل برتری نیز برسند و در دقیقه ۵۰ این اتفاق بازهم با گلزنی اوموردیون رخ داد. او این بار ارسال زمینی پپه را با ضربه بی‌نقص خود به طاق دروازه اونانا کوبید و تیمش را پیش انداخت.

3مشکی3

2090255

پورتو ۳-۳ منچستریونایتد: روی آخرین موقعیت‌های منچستریونایتد، ارسال کرنر کریستین اریکسن درست روی سر هری مگوایر فرود آمد تا مدافع جلو کشیده یونایتد در دقیقه ۱+۹۰ کار را به تساوی بکشاند.

دیدگاه‌ها