کد خبر : 2074243 | 12 مهر 1403 ساعت 23:50 | 10.7K بازدید | 52 دیدگاه

پورتو و کامبکی که تن هاخ را لب پرتگاه برد (عکس)

پورتو با وجود آنکه با دو گل از منچستریونایتد عقب افتاده بود، اما با درخشش ساموئل اوموردیون نتیجه را به ۳-۲ تغییر داد.

پورتو و کامبکی که تن هاخ را لب پرتگاه برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شروع رویایی شاگردان اریک تن هاخ مقابل پورتو و زدن دو گل در بیست دقیقه، اما پورتو با درخشش مهاجم جوان خود بازی را تا دقیقه ۶۰ به برتری ۳-۲ تغییر داد‌.

درحالی‌که شاگردان اریک تن هاخ نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی برای فرار از بحران دارند، برتری دو گله خود را در فاصله هفت دقیقه از دست دادند و بازی به تساوی ۲-۲ رسید.

گل نخست این بازی را مارکوس راشفورد با حرکت انفرادی خود از سمت راست محوطه جریمه پورتو به ثمر رساندن. لحظه‌ای که تو دو مدافع پورتو را به زیبایی از پیش روی برداشت و با ضربه‌ای محکم توپ را از بین پاهای دروازه‌بان پورتو به گل اول منچستریونایتد تبدیل کرد.

2090234

بازی تهاجمی شاگردان تن هاخ ادامه‌دار بود و آنها در دقیقه ۲۰ به گل دوم هم رسیدند. دقیقا از همان ناحیه‌ای که گل اول را زدند، باز هم توپ به رشفورد رسید و او هم با یک پاس در عمق مناسب، راسموسن هویلند را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد تا گل دوم شیاطین سرخ نیز به ثمر برسد.

2090231

همه چیز به کام سرمربی هلندی منچستر پیش می‌رفت که ناگهان روی ضربه سر ساموئل اوموردیون و مهار ناقص آندره اونانا، پپه وینگر پورتو در مقابل دروازه خالی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

2090236

فقط هفت دقیقه از این گل گذشته بود که این بار خود ساموئل اوموردیون بود که روی ارسال عالی ژوائو ماریو، با ضربه سر مهار نشدنی خود از بی نظمی مدافعان یونایتد نهایت استفاده را برد و بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم، باز هم پورتو بود که حمله می‌کرد و باز هم آنها توانستند بهترین استفاده را از آشفتگی خط دفاعی ببرند و این بار نیز ساموئل اوموردیون گلزنی کرد‌. این بار هم روی یک ضدحمله تند و تیز، پپه از سمت راست محوطه جریمه یونایتد با ارسال زمینی، اوموردیون را در مقابل دروازه منچستریونایتد قرار داد و او نیز با یک ضربه مهار نشدنی به زیر طاق دروازه، اونانا را تسلیم کرد و کامبک پورتو را تکمیل کرد.

دیدگاه‌ها