کد خبر : 2074223 | 12 مهر 1403 ساعت 22:29 | 9K بازدید | 41 دیدگاه

از محمد صلاح تا عمر مرموش؛

نفرین فراعنه هری کین را رها نمی‌کند!

هری کین و عمر مرموش مدعیان اصلی آقای گلی بوندسلیگا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ شناخته می‌شوند.

نفرین فراعنه هری کین را رها نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، به‌نظر می‌رسد هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، باید همانند دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس و رقابت با محمد صلاح برای کسب عنوان آقای گلی، بار دیگر با یک مهاجم مصری به نام عمر مرموش مهاجم آینتراخت فرانکفورت برای تصاحب توپ طلا رقابت کند.

هری کین که تاکنون هیچ جامی به همراه تیم‌های خود به دست نیاورده است، از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳ رقابت تنگاتنگی با محمد صلاح برای تصاحب کفش طلای فوتبال انگلیس داشت. کین تا پیش از ورود صلاح به لیورپول در سال ۲۰۱۷، موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شد، اما محمد صلاح در اولین فصول حضورش در لیگ برتر، توانست در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ این عنوان را مهاجم تیم ملی انگلیس بقاپد و به کفش طلا برسد.

هری کین اما در سال ۲۰۲۰ بار دیگر آقای گل لیگ برتر شد و در سال ۲۰۲۱ نیز دوباره این عنوان را در جنگ با محمد صلاح باخت. او که فصل گذشته با اختلاف به‌عنوان آقای گلی بوندسلیگا رسید، در فصل جاری بار دیگر باید با یک مهاجم مصری یعنی عمر مرموش برای این دفاع از عنوان آقای گلی خود بجنگد. رقابتی که شباهت زیادی به کل کل او و محمد صلاح در لیگ برتر انگلیس دارد.

گفتنی است، عمر مرموش در حال حاضر با شش گل زده و بالاتر از هری کین پنج گله، بهترین گلزن بوندسلیگا تا پایان هفته پنجم رقابت‌ها به حساب می‌آید. رقابتی که احتمالا تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها