کد خبر : 2074203 | 12 مهر 1403 ساعت 20:36 | 11.3K بازدید | 22 دیدگاه

کلم بروکلی هم مانع از مصدومیت کریم آدیمی نشد!

کریم آدیمی، وینگر جوان دورتموند، به‌علت مصدومیت حداقل سه تا چهار هفته قادر به همراهی دورتموند نخواهد بود.

کلم بروکلی هم مانع از مصدومیت کریم آدیمی نشد!

به گزارش "ورزش سه"، کریم آدیمی، وینگر جوان دورتموند، که با هت‌تریک مقابل سلتیک نقش به‌سزایی در برتری ۷-۱ زنبورها مقابل قهرمان اسکاتلند داشت، در نیمه دوم به‌علت مصدومیت از زمین خارج شد و حسابی هواداران تیمش را نگران کرد.

در همین راستا و طبق گزارش بیلد، کریم آدیمی به مصدومیت پارگی عضله ران دچار شده و حداقل سه تا چهار هفته نیاز به استراحت خواهد داشت. این بدترین خبر ممکن برای نوری شاهین، سرمربی دورتموند بود، چرا که این بازیکن در آماده‌ترین روزهای خود قرار داشت و حالا سرمربی جوان زنبورها باید به‌دنبال انتخاب جانشین او در بازی‌های آینده باشد.

ضمن آنکه طبق اعلام بیلد، آدیمی یکی از نفرات مدنظر یولیان ناگلزمان برای حضور در ترکیب آلمان در بازی‌های ملی اکتبر بود که مصدومیت نابهنگام این فرصت بزرگ را از این بازیکن گرفت.

2089272

آدیمی یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان دورتموند در فصل جاری به حساب می‌آید، چرا که تا اینجای فصل در هشت بازی برای دورتموند به میدان رفته و موفق به ثبت پنج گل و سه پاس گل نیز شده است.

جالب آنکه آدیمی بعد از بازی مقابل سلتیک در گفتگو با خبرنگاران، مصرف کلم بروکلی را دلیل اصلی آمادگی بالای خود می‌دانست و حالا بنظر می‌رسد مقدار پتاسیم ناشی از مصرف کلم بروکلی هم چندان به کار او برای فرار از مصدومیت نیامده است.

دیدگاه‌ها