کد خبر : 2074202 | 13 مهر 1403 ساعت 04:05 | 2.5K بازدید | 4 دیدگاه

گلر آبی‌ها می‌خواهد دوباره بهترین باشد!

حسینی بیزار از این روزهای لیگ بیست‌وچهارم

سید حسین حسینی این روزها خودش را برای بازگشت به روزهای خوبش آماده می‌کند.

حسینی بیزار از این روزهای لیگ بیست‌وچهارم

به گزارش "ورزش سه"، حسین حسینی در سالیان اخیر دروازه‌بان شماره یک استقلال بوده و همه مربیان اعتماد بالایی به کاپیتان تیم‌شان داشته‌اند. حسینی در لیگ بیست‌وسوم یکی از عوامل موفقیت نسبی استقلال بود و با ۱۸ کلین‌شیت دستکش طلای لیگ را به همراه حسین پورحمیدی کسب کرد.

با این حال لیگ بیست‌وچهارم بجای اینکه لیگ برتر باشد، برای حسینی به لیگ بدتر تبدیل شده و این بازیکن تمرکز بالایی ندارد. حسینی با گذشت ۵ هفته از فصل جدید رقابت‌ها، در تمامی مسابقات گل خورده تا با کلین‌شیت غریبه باشد. البته با نگاهی کلی به گل‌های خورده استقلال متوجه می‌شویم که دو مورد از آن پنالتی بوده و در سایر موارد هم بی‌دقتی و اشتباهات فردی خط دفاعی استقلال نقش مهمی در گل‌های خورده حسینی داشته است.

حسینی در مهم‌ترین دیدار این فصل هم نتوانست برای آبی‌ها کلین‌شیت کند و این محمد‌حسین کنعانی‌زادگان بود که ضربه پنالتی خود را خلاف جهت حرکت کاپیتان استقلال وارد دروازه آبی‌ها کرد تا استقلال بازنده مسابقه داربی شود. البته که در صحنه اعلام پنالتی، خروج ناموفق حسین حسینی از خط دروازه هم نقش ویژه‌ای در تغییر مسیر توپ ارسالی و در نهایت خطای رامین رضائیان روی سعید مهری و اعلام پنالتی برای سرخ‌پوشان داشت.

2090120

دیدگاه‌ها