کد خبر : 2074201 | 12 مهر 1403 ساعت 20:29 | 14.7K بازدید | 48 دیدگاه

سبک من هجومی و برای گل زدن است

سرمربی خیبر: می‌خواهم کار اوسمار را تکرار کنم

سرمربی خیبر خرم آباد بر اعتماد به نفس بالای این تیم برای کسب نتایج مثبت تاکید کرد.

سرمربی خیبر: می‌خواهم کار اوسمار را تکرار کنم

به گزارش "ورزش سه"، مارکو اورلیو، سرمربی جدید خیبر خرم‌آباد، در نشست قبل از بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان گفت: «بازی فردا خیلی برایمان مهم است. ما از قدرت تیم گل‌گهر باخبریم. تیمی است که در ۶ مسابقه تنها یک گل دریافت کرده و خط دفاع بسیار قوی‌ای دارد. درست است که ما بازی قبلی را باختیم، اما درس‌های خوبی از این شکست گرفتیم. بازیکنان ما برای این بازی باانگیزه هستند.»

او ادامه داد: «تمرینات خوبی در طول هفته داشتیم و بازیکنان ما به مرور روش مربی‌گری ما را درک می‌کنند. در حال ایجاد تغییرات در تاکتیک تیمی هستیم و واکنش بازیکنان به این مسئله بسیار مثبت بوده است. برای ارائه یک بازی خوب اعتماد به نفس داریم. مشتاق دیدار هوادرانمان در بازی فردا هستیم. حمله‌‌ای و هجومی بودن همیشه سبک من بوده، چون این را می‌دانم هدف فوتبال این است که گل بزنی.»

ویدئو: 354807

سرمربی خیبر در خصوص جذب بازیکنان جدید توضیح داد: «پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما فعلا بسته است و سخت است در این مقطع فصل بازیکن باکیفیتی که آزاد باشد پیدا و جذب کنیم، اما دنبال این موضوع هستیم.»

او در واکنش به اینکه اگر نتیجه نگیرد تبعات سختی برایش خواهد داشت، پاسخ داد: «من همیشه به کارم ایمان داشتم و به همین دلیل موفق بوده‌ام. تغییر مربی در فوتبال عادی است. تمام تغییرات در تمام بخش‌ها به این معنی است که می‌توانید منتظر اتفاق جدید باشید. البته که تمام هدف ما این است که اوضاع را بهتر کنیم. باور دارم آقای عبدی، مدیر باشگاه ما، در مسیر درستی قرار دارد و درک قوی از فوتبال دارد و قطعا این موضوع به سود ما خواهد بود.»

اورلیو وقتی با مقایسه خودش با اوسمار مواجه شد، اظهار داشت: «اوسمار یکی از دوستان نزدیک من است. او کار بزرگی در پرسپولیس انجام داد و حالا فرصتی خوب برای خیبر و من است و می‌توانم تجربه‌ام را در اختیار این باشگاه بگذارم.»

وی در پایان تاکید کرد: «من بسیار مطمئن هستم که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. ما مدیریت خوب و بازیکنانی قوی داریم. هواداران پرشوری داریم که ما را حمایت می‌کنند. کادر فنی بادانش داریم. بنابر این ما تمام ابزار مورد نیاز را داریم تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و نتیجه مناسب بگیریم.»

دیدگاه‌ها