کد خبر : 2074199 | 12 مهر 1403 ساعت 20:23 | 34.3K بازدید | 10 دیدگاه

سعید احمدعباسی، تمامی امتیازات لازم را دارد؛

یک توپ طلا برای ایران رزرو شد!

29 اکتبر مراسم باشکوه برترین چهره‌های قاره آسیا در کره جنوبی برگزار می‌شود و آمار و ارقام بیانگر برتری مطلق سعید احمدعباسی در بخش مرد سال فوتسال آسیا است.

یک توپ طلا برای ایران رزرو شد!

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته مسلم اولاد قباد به‌عنوان تنها برنده ایرانی در جوایز سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا 2023 عنوان مرد سال فوتسال قاره کهن را از آن خود کرد و فوتسال به‌سان گذشته پرچم ایران را روی صحنه مراسم آورد. در تشریفات امسال نیز مهدی طارمی در ردیف بهترین لژیونر شانس زیادی برای کسب این عنوان دارد و همچنین سعید احمدعباسی پس از سپری کردن سالی موفقیت‌آمیز با تیم ملی و تصاحب بهترین بازیکن و گلزن جام ملت‌های آسیا تقریبا بخت اصلی تحفه مرد سال آسیا 2024 خواهد بود. ستاره تیم ملی و باشگاه گیتی پسند در آوردگاه آسیایی هفت گل به ثمر رساند و در جام جهانی موفق به هت‌تریک شد.

رقیبان احمدعباسی بر سر جایزه طلایی، بازیکنانی چون رخماتوف از ازبکستان و سردوروف از تاجیکستان خواهند بود. آمار و ارقام که نقش تعیین کننده‌ای دارند، برتری مطلق احمد عباسی را نشانه رفته‌اند. فیضعلی سردوروف در جام جهانی 2024 تنها در یک مسابقه برابر مراکش موفق به گلزنی شد و این بازیگر راس (مهاجم) بدون هیچ پیروزی نخستین تجربه حضور در جام جهانی را پشت‌ سر گذاشت.

دیگر مدعی، رخماتوف ازبک است. شماره 7 ازبکستان که در پست فلنک توپ می‌زند با وجود امتیاز میزبانی جام جهانی عملکرد به شدت ناامید کننده‌ای را با هم‌تیمی‌هایش داشتند و در همان مرحله گروهی از میعادگاه بهترین‌ها کنار رفتند. رخماتوف در هیچ کدام از جدال‌ها گلی به ثمر نرساند و به لطف عملکردش در جام ملت‌های آسیا که جایگاه سومی را نیز بدست آوردند در سیاهه برترین‌ها نامبرده شده است.

با تمام این تفاسیر، سعید احمدعباسی از بیشترین شانس برای عنوان مرد سال فوتسال آسیا را برخوردار است و اگر اتفاق غیرمنتظره و عجیبی رخ ندهد، راس گلزن تیم ملی به زودی ایمیل afc را دریافت می‌کند و راهی کره جنوبی می‌شود.

2090122

به نظر شما، سعید احمدعباسی برنده مرد سال فوتسال آسیا خواهد شد و یا afc با تصمیمی غیر قابل تصور، همه را شوکه می‌کند؟

دیدگاه‌ها