کد خبر : 2074195 | 12 مهر 1403 ساعت 20:13 | 8.6K بازدید | 39 دیدگاه

لی کارسلی:

فقط یکی از بین بلینگام، فودن و پالمر فیکس می‌شود!

لی کارسلی، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است با توجه به سبک بازی تیمش، تنها یک بازیکن از بین جود بلینگام، فیل فودن و کل پالمر شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند.

فقط یکی از بین بلینگام، فودن و پالمر فیکس می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای بازی‌های ملی اکتبر با چند سورپرایز از سوی لی کارسلی، سرمربی سه شیرها، مشخص شد. انگلیس در بازی‌های ملی پیش رو به ترتیب با تیم‌های یونان و فنلاند در لیگ ملت‌های اروپا روبرو خواهد شد.

لی کارسلی، سرمربی تیم ملی انگلیس، بعد از اعلام نهایی نفرات مدنظرش در یک کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران شد. او ابتدا در خصوص شانس خود برای سرمربی‌گری دائمی در تیم ملی گفت: "در حال حاضر سرمربی تیم هستم و اردو به اردو پیش می‌رویم. این سومین اردویی است که هدایت تیم ملی را برعهده دارم و از این بابت بسیار خوشحال هستم. از حالا مشتاقانه در انتظار شروع اردوی تیم ملی هستیم و می‌خواهیم با قدرت در مسابقات آتی حاضر شویم."

سرمربی سه شیرها در مورد ترافیک بازیکنان آماده در خط هافبک تیم ملی گفت: "متاسفانه از بین فیل فودن، کول پالمر و جود بلینگام تنها یک نفر به صورت فیکس بازی می‌کند. این جزو چالش‌های شیرین ما در اردوی پیش رو به حساب می‌آید."

2079611

کارسلی در خصوص بازگشت کایل واکر و همچنین دعوت از کول پالمر گفت: "واکر بازیکن باتجربه‌ای است و من مطمئنم کمک زیادی به بازیکنان جوان تیم خواهد کرد. در خصوص پالمر باید بگویم که من سال‌هاست او را می‌شناسم و پیشرفتش را دنبال کرده‌ام. دیدن نمایش‌های اخیر او باعث خوشحالی من است."

سرمربی انگلیس در مورد شانس دعوت شدن مورگان راجرز به تیم ملی اضافه کرد: "بازیکنان زیادی هستند که با توجه به کیفیتی که دارند می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند. ای کاش می‌توانستم ۴۰ بازیکن را به این اردو دعوتم کنم. آنگاه کارمان آسان‌تر بود."

کارسلی در انتهای کنفرانس در مورد عدم دعوت از هری مگوایر اضافه کرد: "آخرین بار گفتگوی مثبتی با او داشتم. در حال حاضر مدافعان خوبی داریم که مشتاق تماشای بازی آنها هستم. راستش را بخواهید نگران این موضوع هستم که بازیکنان با تجربه بالا به تیم ملی دعوت شوند، اما نتوانم فرصت چندان زیادی به آنها بدهم. ضمن آنکه هری کین همچنان نقش خیلی مهمی در تیم ملی و اردوی پیش رو دارد."

دیدگاه‌ها