کد خبر : 2074191 | 12 مهر 1403 ساعت 19:54 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

شهرداری آستارا ۰ - ۱ پالایش نفت بندر عباس

لیگ یک/ ویسی به چیزی که می‌خواست رسید

تیم پالایش نفت بندر عباس با یک گل موفق شد شهرداری آستارا را شکست بدهد.

لیگ یک/ ویسی به چیزی که می‌خواست رسید

به گزارش "ورزش سه"، دریکی از بازی‌های هفته پنجم لیگ آزادگان، شهرداری آستارا میزبان پالایش نفت بندر عباس بود که این دیدار با یک گل به سود شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید.

دو تیم از چهار هفته ابتدایی امتیازات کمی را به دست آورده بودند و پیروزی در این مسابقه برای‌شان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. پیش از این دیدار بندر عباسی‌ها دو امتیازی بودند و تیم آستارا یک امتیاز داشت.

ترکیب ابتدایی تیم‌های شهرداری آستارا و پالایش نفت بندر عباس به این شرح بود:

شهرداری: گودرز داوودی، ادریس کوچکی، امیر علیدادی، پیام آبچر، محمدجواد لورایی، داریوش بخت، ابوالفضل آذرنوشان، سینا قنبرپور، سهیل پوربخش، امیرمحمد حسین‌پور، بلال ارازی

2090103

پالایش نفت: مسلم حق‌شناس، امید سام‌کن، رضا فرجی، محمد علیزاده، میلاد باقری، محمد اهل‌شاخه، رحیم آلبوغبیش، محمد چهارمحالی، میلاد شعبانلو، ابراهیم صالحی، معین رنجبریان

2090102

در نیمه اول این بازی تلاش‌های دو تیم برای رسیدن به گل بی‌نتیجه ماند و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم شاگردان ویسی هجومی‌تر کار کردند و در دقیقه ۵۷ موفق شدند توسط محمد علیزاده پیش بیفتند.

شهرداری آستارا بحران زده که چیزی برای از دست دادن نداشت در ادامه جلو کشید، اما دفاع منسجم پالایش نفت مانع به ثمر رسیدن گل تساوی بازی شد.

پالایش نفت نخستین سه امتیاز تاریخ خود در لیگ برتر را کسب کرد و با پنج امتیازی شدن در پنج بازی اوضاع بهتری در جدول پیدا کرد. شهرداری آستارا نیز با یک امتیاز همچنان وضعیت بحرانی‌ای را تجربه می‌کند.

دیدگاه‌ها