کد خبر : 2074190 | 12 مهر 1403 ساعت 19:44 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

آریو اسلامشهر ۲ - ۰ بعثت کرمانشاه

لیگ یک/ پنالتی‌های جنجالی در اسلامشهر!

دیدار شاگردان وحید بیاتلو و علی نظرمحمدی به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

لیگ یک/ پنالتی‌های جنجالی در اسلامشهر!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک با مصاف تیم‌های آریو اسلامشهر و بعثت کرمانشاه آغاز شد. دیداری که در آن شاگردان بیاتلو و نظرمحمدی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و بازی جذابی ارائه دادند.

ویدئو: 354803

ترکیب آریو اسلامشهر: محمد فرامرزی، محمدرضا بالولی، آرش داجلیری، حسین میرزاحسینی پور، رضا خانی، حسین فاضلی، فرشاد اسدی، داوود شاهواروقی، محمد سرافراز، عارف غزل، وحید نعمتی

ترکیب بعثت کرمانشاه: علی محسن زاده، مهدی شجاعی، مجتبی ممشلی، عارف صیفی، محمدجواد جلالی، میلاد سوری، محمد بیرانوند، میرهادی میرجوان، سجاد سیاه کمری، رامین آقالو و حامد عسگری.

آریو شروع خوبی در این بازی داشت و در همان نیمه اول به تمام آنچه می‌خواست رسید. در دقیقه ۱۳ با اعلام خطای پنالتی برای این تیم حسین فاضلی پشت توپ ایستاد و ضربه را به سمت راست دروازه زد که علی محسن زاده توانست توپ را مهار کند، اما داور دستور به تکرار ضربه داد و این بار توپ بر خلاف جهت حرکت او تبدیل به گل شد. پس از این صحنه تنش‌هایی روی نیمکت بعثت رخ داد که منجر به حواشی عجیبی شد.

2090123
2090124

بعد از این گل شاگردان بیاتلو عقب نکشیدند و در دقیقه ۳۸ توسط رضا خانی به دومین گل خود دست یافتند.

نیمه دوم نیز هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند، اما هر چه زدند راهی به دروازه نداشت و در نهایت با حساب ۲ بر صفر به پایان رسید.

پایان مسابقه خالی از حاشیه نبود. طبق اطلاعات خبرنگار ما یکی از بازیکنان بعثت خطاب به امیرحسین فراهانی مسئول مسابقات لیگ یک الفاظی به کار برده و تنش‌های بعدی باعث شده فراهانی خواهان گرفتن آیدی‌ کارت آن بازیکن شده است.

تا پیش از این، هر دو تیم آریو و بعثت یک هفته در میان بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشته بودند و امشب نیز این روند حفظ شد، چرا که آریو هفته پیش تساوی کرده بود و بعثت پیروز شده بود.

با این نتیجه آریو ۱۰ امتیازی شد و موقتا در رده دوم جدول قرار گرفت و بعثت ۷ امتیازی باقی ماند و برای تعیین جایگاه خود باید منتظر نتیجه سایر دیدارها باشد.

دیدگاه‌ها