کد خبر : 2074174 | 12 مهر 1403 ساعت 17:11 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

انتصاب کشاورز رسمی شد؛

اولین تغییر مربی در لیگ برتر فوتسال

فرهاد کشاورز از مربیان لژیونر و شناخته شده فوتسال ایران، یک بار دیگر وارد صحنه لیگ برتر شد و در راس نیمکت تیم هیئت فوتبال قم قرار گرفت.

اولین تغییر مربی در لیگ برتر فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه مذاکره و کاغذبازی‌ها به نقطه پایانی رسید و فرهاد کشاورز رسماً هدایت تیم هیئت فوتبال قم را برعهده گرفت. این اولین تغییر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری در فصل 1403 خواهد بود. طی هفته‌های گذشته تیم بسیار جوان و بلند پرواز قم به نام کلینیک ایرانیان تغییر نام داد. اگرچه این انتقال مالکیت رسماً توسط سازمان لیگ تایید نشده است. در حوالی همان روزها اعلام شد که یدالله یامولا سمت مربی‌گری را ترک می‌کند و مالکین جدید با توجه به رزومه کاری و عملکرد چشمگیر کشاورز در طی دوران حرفه‌ای‌اش، قصد دارند ادامه مسیر را با او ادامه بدهند.

2090067

کشاورز سال گذشته در لیگ اندونزی و همراه با تیم پندکاریونایتد چالش فعالیت در شرق آسیا را تجربه کرد و پس از مذاکره با مدیران تیم جدید تصمیم گرفت به لیگ باشگاهی ایران بازگردد. نقطه عطف مربی‌گری او در تیم مقاومت البرز است که شگفتی ساز و غول‌کش لقب گرفتند و از آنجا این مربی شناخته‌تر شد‌.

هواداران این تیم مشتاقانه منتظر دوره جدید تحت هدایت کشاورز هستند و در صفحه مجازی ابراز امیدواری کردند که دوباره در جدول رده‌بندی لیگ برتر اوج بگیرند. تیم کلینیک ایرانیان در دیدار آینده و نخستین حضور فرهاد کشاورز مهمان تیم کهکشانی گهر زمین سیرجان خواهد بود و به نظر می‌رسد دالان وحشت در انتظار مربی کرجی باشد.

دیدگاه‌ها