کد خبر : 2074171 | 12 مهر 1403 ساعت 16:23 | 11.9K بازدید | 16 دیدگاه

الان نه، در آینده روی او حساب می‌کنم

ناگلزمان فاش کرد: چرا آدیمی را دعوت نکردم

کریم آدیمی در فهرست تیم آلمان برای دو بازی بعدی در لیگ ملت‌ها نیست و یولیان ناگلزمان در این رابطه توضیح داد.

ناگلزمان فاش کرد: چرا آدیمی را دعوت نکردم

به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم ملی آلمان برای دو بازی بعدی در لیگ ملت‌ها برابر بوسنی و هلند اعلام شد که در آن چند نام جدید دیده می‌شد و البته خبری از کریم آدیمی نبود. ستاره دورتموند که در بازی اخیر برابر سلتیک هت تریک کرد، دچار مصدومیت شده و به همین دلیل در فهرست ناگلزمان قرار نگرفت.

مربی مانشافت در این رابطه گفت: «کریم آدیمی برابر سلتیک مصدوم شد، اما او در فرم فوق العاده‌ای قرار دارد و مطمئناً کاندیدای حضور در فهرست ما در آینده است. او در حال حاضر یک بازیکن کلیدی و بسیار مهم برای زیر 21 ساله‌ها در این مقطع حساس است. در تیم بزرگسالان ممکن است او جایی در ترکیب اصلی نداشته باشد. البته همه بازیکنان می‌خواهند برای تیم بزرگسالان بازی کنند، اما نشان دادن ارزش‌هایتان در تیم زیر 21 ساله‌ها نیز برای هر بازیکنی توصیه می‌شود.»

2090050

ناگلزمان در مورد بازگشت سرژ گنابری گفت: «سرژ سال سختی را با مصدومیت‌های زیاد پشت سر گذاشت. او اکنون توانسته است خود را از نظر بدنی تثبیت کند. همچنین از نظر عملکرد، او بازی‌های خوبی در پیش فصل و همچنین در آغاز فصل در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان داشته است. سرژ دقیقاً چهره جدیدی در تیم ملی نیست، اما مدت زیادی است که در بین ما نبوده و منتظر بازگشت او هستیم و روی ویژگی‌های او حساب می‌کنیم.»

یولیان ناگلزمان در مورد پست دروازه بانی پس از مصدومیت تراشتگن گفت: «اولی بائومان و الکس نوبل قبلاً با ما بوده‌اند و خوب کار کرده‌اند. به ویژه اولی شروع بسیار خوبی در این فصل در لیگ و لیگ اروپا داشت. او شایسته حضور فیکس درون دروازه است، ولی من هنوز 100 درصد مطمئن نیستم که در هر دو بازی خواهد بود یا فقط در یکی. یانیس بلاسویچ دروازه بان اصلی سالزبورگ است و در لیگ قهرمانان بازی کرده است. او گلر سوم ما خواهد بود.»

دیدگاه‌ها