کد خبر : 2074154 | 12 مهر 1403 ساعت 15:40 | 22.1K بازدید | 46 دیدگاه

نکونام کار عاقلانه‌ای کرد استعفا داد:

اکبرپور: سهراب بهترین گزینه برای استقلال است

علیرضا اکبرپور اعتقاد دارد مدیریت جدید استقلال انتظارات را برآورده نکرده است.

اکبرپور: سهراب بهترین گزینه برای استقلال است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از تحولات این باشگاه، جدایی جواد نکونام و حضور سهراب بختیاری زاده در گفت‌وگویی به تحلیل شرایط این باشگاه پرداخت.

علیرضا اکبرپور درباره باخت استقلال برابر السد و جدایی جواد نکونام گفت: جواد نکونام قبل از بازی برابر السد استعفا کرد اما پذیرفته نشد. بعد از بازی برابر السد دوباره استعفا کرد که به نظر من تصمیم درست و عاقلانه‌ای بود که باشگاه نیز قبول کرد. وقتی در جایی مربی نمی‌تواند نتیجه لازم را بگیرد باید برود، چون هم خود و هم تیم ضربه می‌خورند.

او درباره عملکرد مجموعه مدیریتی جدید استقلال گفت: انتظار ما از مدیریت جدید بیشتر از این بود. توقع داشتیم مدیریت جدید استقلال شرایطی را فراهم کند که تیم دیگر مشکل مالی پیدا نکند و از حواشی هم دور باشد اما متاسفانه چنین چیزی نبود و حواشی در استقلال با هولدینگ جدید بیشتر از گذشته شد.

همبازی سابق سهراب بختیاری‌زاده درباره حضور او در کادرفنی استقلال گفت: سهراب پسر خوبی است و به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال می‌تواند گزینه خوبی به جای جواد نکونام به صورت موقت باشد تا گزینه خارجی انتخاب شود. البته امیدوارم اینقدر در استقلال خوب کار کند که مورد توجه و حمایت هواداران قرار بگیرد تا تیم دیگر نیازی به مربی خارجی نداشته باشد. در شرایط کنونی بختیاری‌زاده گزینه خوبی است و از نظر اخلاقی و فنی مورد تایید هواداران است. کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که وجهه خوبی بین پیشکسوتان داشته باشد. سهراب از هر جهت مورد تایید پیشکسوتان و هواداران است و گزینه خوبی در شرایط کنونی است.

دیدگاه‌ها