کد خبر : 2074135 | 12 مهر 1403 ساعت 14:31 | 2.3K بازدید | 4 دیدگاه

داور زن ایرانی، جوان‌ترین داور مسابقات جهانی

داور زن ایرانی اولین حضور خود را در مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان تجربه کرد.

داور زن ایرانی، جوان‌ترین داور مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه"، ساره احمدی تنها داور زن ايرانى و البته جوان‌ترین داور حاضر در رقابت‌های موی تای قهرمانی جوانان جهان بود.

او‌ درباره حضورش در این رویداد عنوان کرد: این مسابقات از بالاترین و بهترین سطح داوری برخوردار بود‌ و با وجود حساسیت بالای مبارزات و حضور موی تای کاران فنی، قضاوت‌ها به شکل منصفانه‌ای انجام گرفت. در این دوره من به عنوان جوان‌ترین داور مسابقات شناخته شدم. علی‌رغم آنکه اولین حضورم را در این سطح از رقابت تجربه می‌کردم، با این حال تلاش کردم در قضاوت‌ها مسلط و به دور از اشتباه عمل کنم.

2089982

احمدی با اشاره به نتایج بدست آمده توسط تیم ملی موی جوانان ایران، گفت: معتقدم بادرنظر گرفتن فرصت ناچیزی که انجمن برای تشکیل تیم ملی و آماده سازی ورزشکاران در اختیار داشت، کسب ۱۹ مدال توسط نمایندگان شایسته موی تای ایران، به خودی خود یک نتیجه ارزشمند محسوب می‌شود. امیدوارم با برنامه‌ریزی مدون و منسجم و همچنین شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، بتوانیم برای سایر رقابت‌های پیش رو باز هم حضور موفق و پرصلابتی داشته باشیم.

وی در پایان هم اضافه کرد: جا دارد از تلاش‌های بی‌شائبه آقای جواد نصیری رییس انجمن در راستای اعتلای این ورزش قدردانی ویژه‌ای داشته باشم. همچنین لازم می‌دانم از حضور موثر و فعال مسئولین کاروان اعزامی موی تای ایران به رقابت‌های جهانی از جمله آقایان غلامحسین احمدی سرپرست تیم، فرشید کریمی دیگر داور کشورمان، خانم طاهره تنها سرپرست تیم دختران و اعضای کادر فنی در هر دو بخش که هر یک به نوعی در این موفقیت سهیم بودند، تشکر کنم. در پایان نیز از زحمات آقای بهزاد رخنه مسئول داوران انجمن موی تای و خانم آرزو مقدوری مسئول بانوان این بخش که برای ارتقاء داوری موی تای ایران بسیار تلاش می‌کنند، کمال تشکر را دارم.

دیدگاه‌ها