کد خبر : 2074134 | 12 مهر 1403 ساعت 14:23 | 4.6K بازدید | 21 دیدگاه

سیدصالحی: سپاهان فصل سختی در پیش دارد

پیشکسوت باشگاه سپاهان درباره شرایط این تیم بعد از پیروزی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

سیدصالحی: سپاهان فصل سختی در پیش دارد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان توانست نوار ناکامی‌های اخیر خود را قطع کند و از طرفی به جدول مسابقات لیگ قهرمانان برگردد. در همین خصوص مهدی سیدصالحی به خبرنگار ما گفت:
«سپاهان اولین بازی خودش در لیگ قهرمانان را مقابل الوحدات اردن در حالی باخت که عملکرد قابل قبولی داشت ولی در ضد حملات ضربه خورد و در نهایت باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. طبیعتا در لیگ دو قهرمانان آسیا سطح تیم‌ها نسبت به لیگ نخبگان پایین‌تر است و با توجه به شرایطی که سپاهان همیشه در آسیا داشته بازی در این تورنمنت باید برایش راحت‌تر باشد.»

او درباره برد پرگل سپاهان در این بازی ادامه داد:
«بعد از بازی با الوحدات و بازی‌های سپاهان در لیگ، آقای مورایس تغییراتی در ترکیب به وجود آورد و نفراتی را جایگزین کرد. سیستم را نیز به 2-4-4 تغییر داد تا بتواند کارهای تهاجمی بیشتری انجام دهد. ابتدای بازی با استقلال تاجیکستان همه می‌دانستیم بازیکنان تاجیک بسیار دونده هستند، ولی با این حال این تیم اسیر تنوع تاکتیکی سپاهان شد. بازیکنانی مثل رضا شکاری، محمد کریمی، دابو تنوع تاکتیکی خوبی داشتند و در این بازی یکطرفه توانستند مثمرثمر کار کنند.»

سیدصالحی درباره درخشش آقایی‌پور در این بازی عنوان کرد:
«جواد آقایی‌پور بازیکنی است که در چند فصل اخیر درخشش خوبی داشته و کمی زمان لازم است تا در سپاهان آنطور که باید جا بیفتد. شاید تا پیش از این آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر نشده بود، اما در این بازی توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و گل بزند. در مجموع سپاهان مقابل استقلال تاجیکستان نمایش بی‌نقصی ارائه کرد.»

وی در خصوص ادامه کار مورایس و شاگردانش در فصل جاری تاکید کرد:
«هواداران سپاهان همیشه از این تیم بازی هجومی می‌خواهند. سپاهان تابستان امسال مهره‌های موثری را از دست داد مثل فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، رامین رضاییان، جواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور و امید نورافکن هر کدامشان به تنهایی تاثیر زیادی در روند بازی و امتیازگیری داشتند. به همین دلیل آن بازی مالکانه و هجومی سال گذشته را در این فصل کمتر از سپاهان می‌بینیم. بازیکنان زمان لازم دارند تا با یکدیگر هماهنگ شوند. فصل سختی در پیش است و همه چیز با یک یا چند برد تمام نمی‌شود.»

دیدگاه‌ها