کد خبر : 2074130 | 12 مهر 1403 ساعت 14:00 | 20.3K بازدید | 45 دیدگاه

رافینیا فراتر از تصورات

کاپیتان و ژنرال: نیکو در بارسلونا فراموش شد

رافینیا احتمالا بهترین بازیکن فصل بارسا تا اینجا بوده و کسی که باعث شده دیگر کسی از نیکو ویلیامز یاد نکند.

کاپیتان و ژنرال: نیکو در بارسلونا فراموش شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین اخبار برای باشگاه بارسلونا تا اینجای فصل، تحول شگرف رافینیاست. این بازیکن برزیلی از یک بازیکن‌فروشی و پرنوسان به یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان تیم و ضروری برای برنامه‌های هانسی فلیک تبدیل شده است.

او توسط هم‌تیمی‌هایش به عنوان کاپیتان چهارم انتخاب شد و بازی به بازی نیز اعتماد به نفسش بیشتر شده است. به طوری که او اکنون شش گل در ده بازی به ثمر رسانده است، رقمی عالی در مقایسه با ده گلی که در کل فصل گذشته به ثمر رساند و ده گل دیگری که در فصل 23-2022 زده بود.

2076216

یکی از کلیدهای این تحول، شاید مهم ترین، در تغییر پست اوست، همان‌طور که خودش پس از بازی مقابل یانگ بویز (بهترین بازیکن زمین شناخته شد) اعتراف کرد: «چیزی که بیش از همه تغییر کرده، پستی است که من در آن بازی می‌کنم. دو فصل گذشته بیشتر در سمت راست بازی کردم، اما اکنون احساس راحتی بیشتری می‌کنم. من همیشه آرزو داشتم که خوب بازی کنم و به تیم کمک کنم.»

از زمان مصدومیت دنی اولمو، این برزیلی به عنوان هافبک بازی می‌کند. شما یک رافینیای مهارنشدنی را در زمین می‌بینید که انگار در حال پرواز است. او حتی مسئولیتی را بر عهده گرفته است که قبلاً نداشت و در حال تثبیت خود به عنوان یک رهبر در داخل و خارج از زمین است. یک ژنرال و کاپیتان واقعی.

پس از تابستانی که در آن نام نیکو ویلیامز بارها و بارها برای تقویت حمله بارسا به گوش می‌رسید، کمتر کسی می‌توانست تصور کند که رافینیا ظهور کرده و دیگر کسی از نیکو یاد نکند. فلیک چه مشکل مبارکی خواهد داشت وقتی اولمو، فرمین و گاوی از شر مصدومیت رها شوند و بارسا چه تیم ترسناکی خواهد شد.

دیدگاه‌ها