کد خبر : 2074125 | 12 مهر 1403 ساعت 13:29 | 10.4K بازدید | 11 دیدگاه

توصیه امری به پرنس ویلیام: از مسیر لذت ببر!

اونای امری، سرمربی استون ویلا، پس از برتری مقابل بایرن مونیخ با پرنس ویلیام، ولیعهد بریتانیا، گفت‌وگو کرد.

توصیه امری به پرنس ویلیام: از مسیر لذت ببر!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی استون ویلا به میدان رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

استون ویلا که پس از 40 سال به چمپیونزلیگ برگشته به یک برد دیدنی دست پیدا کرده و شاهزاده ویلیام که تماشاگر ویژه این بازی بود را به شدت خوشحال کرد.

2089961

پرنس ویلیام یکی از تماشاگران حاضر در ویلاپارک بود که شاهد ناکامی همبازیان هری کین و برد تیم اونای امری در یک بازی حساس بود.

امری پس از بازی با شاهزاده ویلیام ملاقات کرد و به تی‌ان‌تی اسپورت در این باره گفت: "به او گفتم بهترین لحظاتی که می‌توانیم داشته باشیم روزهایی مثل امروز است و سعی می‌کنیم از این راه لذت ببریم.

چون وقتی به پایان می‌رسی، نمی‌دانم کجا خواهد بود، اما هر کاری که در راه انجام می‌دهیم، سعی می‌کنیم هر روز و هر بازی از آن لذت ببریم. ما باید از مسیر لذت ببریم. این بازی را بردیم و با حضور در لیگ قهرمانان اروپا 42 سال بعد از فینال سال 1982، البته که روز خاصی بود.

اما همانطور که قبل از بازی گفتم، ما می‌خواهیم آن را برای مدت طولانی حفظ کنیم، به طور مداوم در اروپا باشیم و امیدوارم روزهای بیشتری مانند امروز داشته باشیم."

دیدگاه‌ها