کد خبر : 2074124 | 12 مهر 1403 ساعت 13:28 | 21K بازدید | 62 دیدگاه

کهکشانی‌های واقعی

شاهکار باورنکردنی: پوست رئال را کندند!

شکست رئال مادرید برابر لیل مطابق انتظار در رسانه‌های فرانسوی بازتابی گسترده داشت.

شاهکار باورنکردنی: پوست رئال را کندند!

به گزارش "ورزش سه"، لیل با نتیجه یک بر صفر رئال مادرید را شکست داد و یک پیروزی تاریخی را ثبت کرد. در فرانسه از آنها به شکلی خاص نیز تمجید شده است.
حتی خوشبین‌ترین هوادار لیل هم نمی‌توانست این سناریو را در برابر رئال مادرید، قهرمان فعلی اروپا، تصور کند که در دیدار خود در شمال فرانسه تسلیم شد و به 36 بازی متوالی بدون شکست پایان داد. پیروزی 1-0 با گل جاناتان دیوید از روی نقطه پنالتی، وارد تاریخ فوتبال فرانسه شد. لیل آنچنان نفرین شده در لیگ قهرمانان اروپا و فراموش شده توسط بسیاری از کارشناسان فرانسه بود که واقعا تصور نمی‌شد بتواند برابر رئال کاری از پیش ببرد، ولی آنها همه را سورپرایز کردند.

پیروزی تاریخی لیل، دهمین برد یک تیم فرانسوی مقابل سفیدپوشان در اروپا بود و با استقبال تحسین برانگیزی در فرانسه همراه شد که پس از 4 شکست این تیم در 6 بازی رسمی اخیر خود و با 9 مصدوم، این پیروزی ارزشی مضاعف پیدا کرد. لیل تا دقیقه پایانی بازی برابر قهرمان نلرزید و مقاومت کرد.

صفحه اول روزنامه اکیپ به برد لیل اختصاص پیدا کرده است. «لوس گالاکتیس» تیتری که آنها را با رئال مادرید کهکشانی برای توصیف عملکرد جسورانه‌شان برابر می‌کند. دیشب لیل کهکشانی واقعی بود.

2089958

"La Voix Du Nord"، پرمخاطب‌ترین روزنامه در شمال فرانسه، در وقایع‌نگاری خود از مسابقه لیل نوشت: "برای لیل چیزی غیرممکن نیست" و می‌افزاید: "در فضایی وصف‌ناپذیر و در پایان یک مسابقه باورنکردنی، لیل موفق شد در برابر بازگشت رئال مادرید مقاومت کند و تسلیم نشد. به لطف این پیروزی تاریخی 1-0، آنها به طور کامل به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازگشتند.

رادیو مونته کارلو، به نوبه خود، پیروزی تیم لیل را به عنوان "شاهکار باورنکردنی لیل، که پوست سر قهرمان فعلی اروپا را کند" توصیف کرده است.

فیگارو هم تیتر زده: «یک شب عظیم برای یک شاهکار تاریخی.»

2089959

دیدگاه‌ها