کد خبر : 2074116 | 12 مهر 1403 ساعت 12:34 | 15.9K بازدید | 21 دیدگاه

اونای یک نابغه است

احترام آرتتا جای خود ولی کاش امری مربی آرسنال بود

تیری آنری، اسطوره آرسنال، معتقد است این باشگاه بهتر بود اونای امری را حفظ می‌کرد و به او فرصت کامل برای بازسازی تیم می‌داد.

احترام آرتتا جای خود ولی کاش امری مربی آرسنال بود

به گزارش "ورزش سه"، کاری که اونای امری در استون ویلا انجام داده، دست‌کمی از یک شاهکار ندارد. او قهرمان سابق اروپا را دوباره وارد نقشه لیگ قهرمانان کرده و فصل قبل با این تیم در لیگ برتر نیز فراتر از انتظارات نتیجه گرفت. امری توانسته ویلا را امسال نیز یک تیم مدعی در فوتبال انگلیس مطرح کند.

کار بزرگ ویلا شب گذشته برابر بایرن مونیخ بود که در یک جدال فراموش‌نشدنی، غول آلمانی را با یک گل شکست دادند. این یک برتری تاریخی بود که شایستگی‌های امری را بار دیگر اثبات کرد.

2089944

تیری آنری بعد از بازی دیشب حسرت خورد که چرا آرسنال چند سال پیش عجله کرد و اعتماد لازم را به امری نشان نداد. او بین سال‌های 2018 تا 2019 مقطعی کوتاه مربی توپچی‌ها بود.

آنری در ستایش از امری گفت: «امری یک نابغه تاکتیکی است. او همیشه حرف‌هایی برای گفتن دارد و می‌خواهد مطمئن شود که تیمش از نظر تاکتیکی بر حریف برتری دارد. این شیوه مربیگری او است. همه ما می‌دانیم امری در اسپانیا با سویا، والنسیا و ویارئال چه کرد. این بی‌احترامی به کاری که میکل آرتتا در آرسنال انجام می‌دهد نیست و او در آرسنال خیلی هم خوب کار می‌کند، اما من فکر می‌کنم که اگر مدیران باشگاه امری را کمی بیشتر نگه می‌داشتند، او در آرسنال موفق می‌شد. امری بلافاصله پس از ترک باشگاه شایستگی‌هایش را نشان داد. من برای او احترام زیادی قائلم.»

دیدگاه‌ها