کد خبر : 2074114 | 12 مهر 1403 ساعت 12:28 | 22.4K بازدید | 14 دیدگاه

حتی یک نفر هم خوب نبود

از خجالت نمی‌توانم سرم را بالا بگیرم!

یان اوبلاک بعد از شکست سنگین 4-0 اتلتیکو از بنفیکا گفت که این یک ناکامی شرم‌آور بود و حتی یک بازیکن نیز نجات پیدا نمی‌کند.

از خجالت نمی‌توانم سرم را بالا بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان اسلوونیایی پس از شکست سخت 4-0 اتلتیکو مقابل بنفیکا در روز دوم لیگ قهرمانان اروپا با رسانه‌های اسپانیایی صحبت کرد.

این بدترین بازی فصل اتلتیکو بود: «مطمئنا بله. خیلی بود بودیم و افسوس می‌خورم چون هرگز نباید اینطور ببازیم. شکست خجالت‌آوری بود و نمی‌توانم به هواداران نگاه کنم. این بدترین تصویر ممکنی بود که از اتلتیکو نشان دادیم و چیز بیشتری نمی‌توان گفت. ما انگار اصلا در زمین نبودیم و همه چیز بد پیش رفت. چنین بازی‌هایی در فوتبال اتفاق می‌افتد، اما ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این تصور زشت از اتلتیکو نمایش داده شود.»

2089940

تیم مثل روزهای دیگر واکنشی نشان نداد: «بله، در بازی‌های دیگر هم مشکلاتی داشتیم، ولی واکنش نشان می‌دادیم. بارها در مورد اینکه چرا در نیمه‌های اول‌های اول بد شروع می‌کنیم صحبت کرده‌ایم. امشب در هر دو نیمه بد بودیم و هیچ واکنشی نشان ندادیم. باید از ابتدا خوب شروع کرد چون رقبا در لیگ قهرمانان همگی قوی هستند و مثل بنفیکا شما را تنبیه می‌کنند.»

حرف آخر؟ «من چیزی ندارم که به شما بگویم. ما امشب در میدان نبودیم. اینجا هیچ‌کس نجات پیدا نمی‌کند. باید این شکست را بپذیریم و به جلو برویم.»

دیدگاه‌ها