کد خبر : 2074101 | 12 مهر 1403 ساعت 11:03 | 26.5K بازدید | 52 دیدگاه

ادعای جالب کروس: رونالدو معتاد است!

تونی کروس معتقد است که کریستیانو رونالدو اعتیاد مثبتی به گلزنی دارد.

ادعای جالب کروس: رونالدو معتاد است!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کریستیانو رونالدو در سن ۳۹ سالگی هنوز در حال درخشش در ترکیب النصر و همچنین تیم ملی پرتغال است و تصمیم برای خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد، تونی کروس در سن ۳۴ سالگی تصمیم گرفت که مستطیل سبز را ترک کند.

این دو بازیکن در دوران حضورشان در رئال مادرید، در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ که این ستاره آلمانی به رئال پیوست تا ۲۰۱۸ که رونالدو تصمیم به ترک این باشگاه گرفت، به مدت چهار سال در کنار هم توپ می‌زدند و روزهای بسیار خوبی را با یکدیگر سپری کردند و قهرمانی‌های بسیاری را خصوصا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم به ارمغان آوردند.

کروس که حالا از دنیای فوتبال دور شده و از بیرون نظاره‌گر درخشش هم‌تیمی‌های سابقش است درباره رونالدو گفت: "زمانی که در رئال مادرید بودیم، وقتی من برای حضور در تمرینات به زمین تمرین می‌رسیدم رونالدو از قبل آنجا بود.

زمانی که در حال ترک زمین تمرین بودم هم همچنان رونالدو آنجا حضور داشت. همه ما دوست داشتیم که گل بزنیم و جام‌هایی را به دست آوریم اما گلزنی برای او یک اعتیاد مثبت بود. باید بگویم این همان چیزی است که او در عربستان هم به دنبالش است."

دیدگاه‌ها