کد خبر : 2074095 | 12 مهر 1403 ساعت 10:26 | 18.4K بازدید | 28 دیدگاه

کارواخال را در فرانسه دیوانه کردند! (عکس)

توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه لیل با اتلاف وقت به دوازدهمین بازیکن برونو ژنزیو تبدیل شدند تا به تیم فرانسوی در برد مقابل رئال مادرید کمک کنند.

کارواخال را در فرانسه دیوانه کردند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، توپ‌جمع‌کن‌ها در ورزشگاه پی‌یر مارووی در دقایق پایانی بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بین لیل و رئال مادرید که با برتری 1-0 تیم فرانسوی به پایان رسید، نقشی کلیدی داشتند.

توپ‌جمع‌کن‌های فرانسوی با اتلاف وقت به دوازدهمین بازیکن برونو ژنزیو تبدیل شدند تا به این تیم کمک کرده قهرمان فصل گذشته اروپا را شکست دهند.

دوربین‌های برنامه موویستار پلاس لحظاتی را ثبت کرده‌اند که در لحظات پایانی بازی یک توپ‌جمع‌کن در کنار زمین نمی‌خواهد توپ را به‌موقع تحول بدهد و به همین دلیل دنی کارواخال با عصبانیت او را هل می‌دهد.

2089899

دنی کارواخال که پیش‌بینی می‌کرد احتمالا به دلیل این رفتار از داور کارت زرد دریافت کند، به سرعت از داور گلایه کرد که توپ‌جمع‌کن‌ها بادقت کار نمی‌کنند، به آن‌ها توپ نمی‌دهند و باعث کاهش سرعت بازی شده‌اند.

2089900

رئال شب گذشته با در اختیار داشتن وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه و اندریک در خط حمله نتوانست دروازه تیم لیل را باز کند و در بازی خارج از خانه شکست را پذیرفت.

دیدگاه‌ها