کد خبر : 2074083 | 12 مهر 1403 ساعت 01:59 | 3.9K بازدید | 12 دیدگاه

هفته دوم سی‌ال: صدر در تسخیر کوارتت بی!

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و پس از دو بازی، جدول شکل جالبی به خود گرفته است.

هفته دوم سی‌ال: صدر در تسخیر کوارتت بی!

به گزارش "ورزش سه"، نکته قابل توجه جدول لیگ قهرمانان اروپا در پایان هفته دوم، حضور تیم‌های سرشناس در جایگاه پلی‌آف است و بعید نیست چند تیم از بین آنها نتوانند در پایان مرحله لیگ، به صورت مستقیم راهی مرحله حذفی شوند.

در حال حاضر، اینتر، آرسنال، موناکو، بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید، در جایگاه پلی‌آف حضور دارند و ممکن است نتوانند خودشان را در بین هشت تیم اول جای دهند.

2089876

در مقابل، تیم‌های دورتموند، برست، بنفیکا، بایرلورکوزن، لیورپول، استون ویلا و یوونتوس هر دو بازی اول خود را با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

2089875

در یکی از بازی‌های امشب، اتلتیکو مادرید بدون هیچ بهانه‌ای نتوانست در دیدار خارج از خانه‌اش در لیگ قهرمانان اروپا به خوبی عمل کند. این تیم در بازی برابر بنفیکا نمایش ضعیفی داشت و با نتیجه ۴-۰ شکست خورد.

در یک بازی حساس دیگر، لیل توانست رئال مادرید را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد و به رکورد ۳۶ بازی بدون باخت کارلو آنچلوتی پایان دهد. رئال مادرید در این بازی عملکرد ضعیفی داشت و تنها در دقایق پایانی بازی توانست شانس زدن گل مساوی را به دست بیاورد، اما شوالیه، دروازه‌بان لیل، مانند دیوار، مقابل مادریدی‌ها ایستاد.

صعود مستقیم به مرحله بعد و امتیاز لازم پلی‌آف

برای صعود مستقیم به مرحله یک‌هشتم نهایی، تیم‌ها باید حدود ۱۷ امتیاز کسب کنند. برای صعود به مرحله پلی‌آف نیز، با کسب ۸ امتیاز این امکان وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که تیم‌ها باید حدود ۱۰ امتیاز برای اطمینان از صعود به مرحله بعدی داشته باشند.

تیم‌های حذف شده از لیگ قهرمانان اروپا، برخلاف سال‌های گذشته، به لیگ اروپا نخواهند رفت.

2089877

لیورپول امشب با گل و پاس گل فوق‌العاده محمد صلاح، توانست بولونیا را ۲-۰ شکست دهد. بولونیا با بازی شجاعانه و تهاجمی خود تلاش کرد تا شگفتی‌ساز شود، اما در برابر تیم قدرتمند لیورپول موفق نشد.

جان دوران، بازیکن تعویضی استون ویلا، با زدن گلی زیبا، توانست این تیم را به پیروزی ۱-۰ مقابل بایرن مونیخ در تکرار فینال جام اروپا ۱۹۸۲ برساند.

یوونتوس با گل دقایق پایانی فرانسیسکو کنسیسائو توانست لایپزیش را ۳-۲ شکست دهد. یوونتوس در این بازی دو بار عقب افتاد و بیش از نیم ساعت را با ده نفر بازی کرد، اما نهایتاً توانست به پیروزی دست یابد.

دورتموند که پیروزی بزرگی را مقابل سلتیک به دست آورد صدرنشین است و برست در جایگاه دوم قرار دارد. بنفیکا، بایر لورکوزن، لیورپول، استون ویلا، یوونتوس و منچسترسیتی نیز در رده‌های سوم تا هشتم قرار گرفته‌اند. نکته جالب این است که نام هر ۴ تیم اول جدول با «ب» آغاز می‌شود و این مسئله توجه هواداران را جلب کرده است.

دیدگاه‌ها