کد خبر : 2074082 | 12 مهر 1403 ساعت 01:54 | 1.9K بازدید | 16 دیدگاه

کمپانی: من همیشه به دنبال برنده شدن هستم

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید دارد که تیمش مقابل استون ویلا به دنبال تساوی نبود.

کمپانی: من همیشه به دنبال برنده شدن هستم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-0 مقابل استون ویلا شکست خورد و ونسان کمپانی چندان از این شکست ناراحت نیست.

کمپانی در نشست خبری درباره این بازی گفت: "این یک شکست تلخ است، اما تکلیف لیگ قهرمانان امشب مشخص نمی‌شود. ما باید به راه خود ادامه دهیم و به مسیر پیروزی برگردیم."

به نظر می‌رسید که به دنبال تساوی هستید؟
من همیشه می‌خواهم برنده شوم. حتی یک لحظه هم به مساوی بدون گل فکر نکرده‌ام. دو بازی بزرگ پشت سر هم مقابل لورکوزن و استون ویلا انجام دادیم و ترکیبی داریم که می‌خواهیم از آن استفاده کنیم. تعویض پالینیا به این دلیل بود که می‌خواستیم انرژی تازه‌ای به تیم تزریق کنیم نه اینکه به دنبال تساوی باشیم.

اولین شکست بایرن پس از 7 سال در مرحله گروهی چمپیونزلیگ؟
وقتی صحبت از برد یا باخت به میان می‌آید، نیازی به شرایط چندین ساله ندارید. هر بازی داستان خاص خود را دارد. ما موقعیت‌های بزرگی داشتیم و از آن‌ها استفاده نکردیم. یک لحظه فقط غافل شدیم و در آن لحظه استون ویلا گل زد. مطمئنم تیمی هستیم که اغلب گل می‌زنیم اما امروز چنین داستانی در بازی رخ داد.

2089872

آنچه از بازی مقابل لورکوزن و استون ویلا یاد گرفتید؟
لورکوزن و ویا دو تیمی هستند که من به آن‌ها امتیاز بالایی می‌دهم. ما موقعیت‌های بسیار کمی را به این دو حریف دادیم. این اتفاقی است که در این هفته برای ما افتاد. اگر روی کارمان تمرکز کنیم، باز هم بازی‌های زیادی را می‌بریم.

دیدگاه‌ها