کد خبر : 2074079 | 12 مهر 1403 ساعت 10:01 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

خاطره خوش هافبک آلومینیوم از بازی با ذوب؛

بازی محبوب لطفی برای ساخت گل (عکس)

هافبک آلومینیوم اراک امیدوار به تکرار درخشش سال گذشته مقابل ذوب‌آهن است.

بازی محبوب لطفی برای ساخت گل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی در شرایطی خودشان را آماده دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن کرده‌اند و با انگیزه زیاد و روحیه بالایی در تمرینات روزهای گذشته شرکت داشتند که در مسابقه رفت سال گذشته برابر این تیم نمایش نزدیکی ارائه دادند و یک پاس گل روی ارسال محمدمهدی لطفی و ضربه سر سیدمهران موسوی به ثمر رساندند و اگر خوش شانس بودند، سه امتیاز را می‌گرفتند.

مهدی لطفی که فصل گذشته شرایط خوبی در آلومینیوم داشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و مورد توجه پرسپولیس و سپاهان هم قرار گرفت، تصمیم گرفت زیر نظر مجتبی حسینی به کارش ادامه بدهد و تحت قراردادش بماند که حالا هم تبدیل به مهره کلیدی ایرالکو در فاز تهاجمی شده است.

2089871

این هافبک- وینگر 24 ساله در حالی فردا مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد که در دیدار رفت سال گذشته یک پاس گل تماشایی از روی ضربه ایستگاهی به مهران موسوی داد و تیمش را پیش انداخت و حالا هم امیدوار است دوباره آن نمایش را داشته باشد.

لطفی که در دیدارهای اخیر آلومینیوم شرایط خوبی داشته و نسبت به فصل قبل یک خط جلوتر رفته و آزادی عمل بیشتری در فاز هجومی دارد، سعی دارد یکی از بهترین‌های ایرالکو در فولادشهر باشد تا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

دیدگاه‌ها