کد خبر : 2074078 | 12 مهر 1403 ساعت 01:45 | 2.7K بازدید | 7 دیدگاه

امری: شاید به مرحله حذفی چمپیونزلیگ صعود کردیم

اونای امری، سرمربی استون ویلا، می‌گوید هدف تیمش پس از شکست بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، این است که در این رقابت‌ها ثبات داشته باشد.

امری: شاید به مرحله حذفی چمپیونزلیگ صعود کردیم

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ بود و با نتیجه 1-0‌ حریف آلمان خود را شکست داد.

جان دوران قهرمان ویلا در این بازی بود و در اواخر نیمه دوم موفق شد با باز کردن دروازه مانوئل نویر، ویلاپارک را منفجر کند. همچنین این برد با درخشش دیبو مارتینز تکمیل شد که با چند سیو دیدنی مانع از گلزنی بازیکنان بایرن شد.

امری از این عملکرد خوشحال است اما به بازیکنانش هشدار داد که باید ثبات لازم برای صعود به دور حذفی رقابت‌ها را پیدا کنند.

2089867

امری پس از برد بایرن به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "ما می‌خواهیم برای بازی در اروپا به طور منظم ثابت قدم باشیم. ما با دوران بیشتر کار می‌کنیم. مهمتر از همه نگرش اوست. او می‌تواند 90، 60، 30 دقیقه بازی کند. دوران در هر دقیقه‌ای که بازی می‌کند، با تمرکز به دنبال اثرگذاری است. امروز دو مهاجم بسیار خوب داشتیم.

در مقابل چنین تیم‌هایی، قوی بودن بسیار مهم است. مارتینز کار شگفت‌انگیزی انجام داد و سیوهای او واقعا شگفت‌انگیز بود. باید تلاش کنیم تا در هر مسابقه به خوبی بازی کنیم. خیلی خوب رقابت کردیم و بردیم. شاید بتوانیم در جمع 8 تیم برتر قرار بگیریم."

ویلا اکنون دو برد از دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده و در بازی اول خارج از خانه به راحتی یانگ بویز را شکست دادن بود. بازی بعدی مقابل بولونیا است که لیورپول آن‌ها را چهارشنبه شب با نتیجه 2-0 را شکست داد.

دیدگاه‌ها