کد خبر : 2074076 | 12 مهر 1403 ساعت 09:40 | 17.8K بازدید | 8 دیدگاه

گوگیلمو ویکاریو:

در کودکی با پیراهن بوفون می‌خوابیدم!

گوگیلمو ویکاریو، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا و باشگاه تاتنهام، جان‌لوئیجی بوفون را الگوی خودش دانست.

در کودکی با پیراهن بوفون می‌خوابیدم!

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا، الگوی بسیاری از دروازه‌بان‌ها در سراسر اروپا است و سنگربان تاتنهام نیز از این موضوع مستثنی نیست.
ویکاریو اخیراً در مصاحبه‌ای درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. او درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت: «علاقه من به دروازه‌بانی از اینجا شروع شد که دیدم عملکردم نسبتاً خوب است و همیشه این تمایل را داشتم که متفاوت از دیگران باشم و کمی از شادی خود را در نارضایتی دیگران ببینم.»

ویکاریو همچنین درباره انتقالش به تاتنهام صحبت کرد و گفت: «این مسیر از پایین شروع شد، از لیگ‌های منطقه‌ای. من مسیری را طی کردم که به من فرصت داد تا به تدریج تمام مراحل را طی کنم و به سری A برسم. انتقال به لیگ برتر تحقق یک رویا بود: تصمیم گرفتم با چالشی متفاوت از نظر زندگی و فرهنگی روبرو شوم و از منطقه راحتی خود خارج شوم.»

2089864

ویکاریو همچنین درباره الگوی خود صحبت کرد و نام جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره تیم ملی ایتالیا، را فاش کرد: «وقتی کوچک بودم با پیراهن بوفون می‌خوابیدم، داشتن او در کنارمان هر روز احساسی است که سخت می‌توان توصیف کرد.»

او افزود: «تیم ملی رویایی است که با آن بزرگ شدیم، سفر به اروپا و جهان با پیراهن تیم ملی ایتالیا روی سینه‌ام زیباست. امیدوارم بتوانم در این تیم ادامه دهم و در جام جهانی ۲۰۲۶ شرکت کنم.» تقریباً یک سال پیش، ویکاریو در مصاحبه‌ای دیگر فاش کرد که دوستی پیراهن بوفون را بیش از ۱۵ سال پیش به او هدیه داده بود و این هدیه باعث شد تا او همیشه به بوفون علاقه‌مند باشد. این دروازه‌بان جوان از اودینه در ایتالیا، از آن زمان تاکنون پیشرفت‌های قابل توجهی در حرفه خود داشته و از عملکردهای نمادین بوفون الهام گرفته است.

دیدگاه‌ها